Együttműködik Heidi Klum és a Lidl
Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának a témája „Heidi & The City“. A kollekció 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten kerül bemutatásra, így Heidi Klum és a Lidl együttműködése egy nemzetközi divatesemény keretein belül debütálhat. Az „Esmara by Heidi Klum“ kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten egységesen, 2017. szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba.
„A Lidl-t korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klum-mal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában“ – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >