Együtt szurkolunk
Másfél év után ismét személyes találkozót tartott a POPAI Magyarország Egyesület. Szeptember 9-én a PICK Szeged Zrt. vendégeként, az éves menetrend szerinti téma „A közösségi média és a vásárlásösztönzés” került terítékre, amit a PICK szempontjából jártak körül az egybegyűltek.
Király Krisztián business development manager, a találkozó házigazdája a „Szurkoljunk együtt” Labdarúgó Európa Bajnoksághoz kötődő PICK promóciót mutatta be az ötlet megszületésétől a lebonyolításig és a tanulságok megosztásáig. Az aktivitás különlegessége volt, hogy az eladáshelyi marketingtámogatás mellett kizárólag az integrált online kampány népszerűsítette a focilabdás termékeket, amelyről Ujfaludi Flóra a PICK média és digitális marketing specialistája számolt be, stílusosan Szegedről online bejelentkezéssel. A #naladaPICKlabda kihívás influenszerek bevonásával biztatta a fiatalokat a labdás videók feltöltésére, amihez szükség volt a labdás termék megvásárlására, így közvetlen vásárlásösztönző hatással bírt. A 16 milliós megtekintés alapját nyújtó csatorna a TikTok volt, amelynek használatát kezdetben még a PICK csapatán belül is többen kétséggel fogadták, de az eredmények meggyőzőnek bizonyultak. A Facebookon és az Instagramon a PICK Ízközösség csoportban követhették az érdeklődők a nyereményjáték részleteit. A POPAI találkozó záróakkordjaként Kátai Ildikó főtitkár átadta a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategória idei győztesének a világbajnoki trófeát. A rangos nemzetközi elismerést idén Gál Dávid nyerte el. Pályamunkája, a Zewa Tringle újrahasznosított műanyag háromszögekből modulárisan variálható, fenntartható display a magyar POPAI Student Design Awards versenyen konstrukciós különdíjat kapott, ezért került be, három másik nyertes magyar pályamunkával együtt a nemzetek viadalának és a POP szakma „Oscar”-díjának számító versenyre.
A trófeát a témaadó szponzor Essity Hungary Kft. nevében Nagy Réka customer marketing manager vette át, aki ebben az évben ilyen minőségben triplázott, hiszen a 2019-20-21-es világbajnoki győzelméhez nagyban hozzájárult. Oklevelet kapott a 2020-as diákprojekt márkaoldali vezetője, Bódogh Barbara, az Essity shopper marketing managere is. A Főtámogató SPAR Csoportnak járó trófeát Németh Károly marketingvezető vette át. //
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online…
Tovább olvasom >A Zewa 3 az 1-bennel nemcsak a bőrödnek, hanem a ruháidnak és a környezetednek is jót teszel
Hogyan lehet valami egyszerre selymesen puha és strapabíró? A Zewa…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >