Együtt szurkolunk
Másfél év után ismét személyes találkozót tartott a POPAI Magyarország Egyesület. Szeptember 9-én a PICK Szeged Zrt. vendégeként, az éves menetrend szerinti téma „A közösségi média és a vásárlásösztönzés” került terítékre, amit a PICK szempontjából jártak körül az egybegyűltek.
Király Krisztián business development manager, a találkozó házigazdája a „Szurkoljunk együtt” Labdarúgó Európa Bajnoksághoz kötődő PICK promóciót mutatta be az ötlet megszületésétől a lebonyolításig és a tanulságok megosztásáig. Az aktivitás különlegessége volt, hogy az eladáshelyi marketingtámogatás mellett kizárólag az integrált online kampány népszerűsítette a focilabdás termékeket, amelyről Ujfaludi Flóra a PICK média és digitális marketing specialistája számolt be, stílusosan Szegedről online bejelentkezéssel. A #naladaPICKlabda kihívás influenszerek bevonásával biztatta a fiatalokat a labdás videók feltöltésére, amihez szükség volt a labdás termék megvásárlására, így közvetlen vásárlásösztönző hatással bírt. A 16 milliós megtekintés alapját nyújtó csatorna a TikTok volt, amelynek használatát kezdetben még a PICK csapatán belül is többen kétséggel fogadták, de az eredmények meggyőzőnek bizonyultak. A Facebookon és az Instagramon a PICK Ízközösség csoportban követhették az érdeklődők a nyereményjáték részleteit. A POPAI találkozó záróakkordjaként Kátai Ildikó főtitkár átadta a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategória idei győztesének a világbajnoki trófeát. A rangos nemzetközi elismerést idén Gál Dávid nyerte el. Pályamunkája, a Zewa Tringle újrahasznosított műanyag háromszögekből modulárisan variálható, fenntartható display a magyar POPAI Student Design Awards versenyen konstrukciós különdíjat kapott, ezért került be, három másik nyertes magyar pályamunkával együtt a nemzetek viadalának és a POP szakma „Oscar”-díjának számító versenyre.
A trófeát a témaadó szponzor Essity Hungary Kft. nevében Nagy Réka customer marketing manager vette át, aki ebben az évben ilyen minőségben triplázott, hiszen a 2019-20-21-es világbajnoki győzelméhez nagyban hozzájárult. Oklevelet kapott a 2020-as diákprojekt márkaoldali vezetője, Bódogh Barbara, az Essity shopper marketing managere is. A Főtámogató SPAR Csoportnak járó trófeát Németh Károly marketingvezető vette át. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arány az úr, de többet is költenénk…
A Business Days konferencián Mekler Anita, a PwC Magyarország cégtársa…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >A celebek ideje lejárt?
Egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >