Együtt szurkolunk
Másfél év után ismét személyes találkozót tartott a POPAI Magyarország Egyesület. Szeptember 9-én a PICK Szeged Zrt. vendégeként, az éves menetrend szerinti téma „A közösségi média és a vásárlásösztönzés” került terítékre, amit a PICK szempontjából jártak körül az egybegyűltek.
Király Krisztián business development manager, a találkozó házigazdája a „Szurkoljunk együtt” Labdarúgó Európa Bajnoksághoz kötődő PICK promóciót mutatta be az ötlet megszületésétől a lebonyolításig és a tanulságok megosztásáig. Az aktivitás különlegessége volt, hogy az eladáshelyi marketingtámogatás mellett kizárólag az integrált online kampány népszerűsítette a focilabdás termékeket, amelyről Ujfaludi Flóra a PICK média és digitális marketing specialistája számolt be, stílusosan Szegedről online bejelentkezéssel. A #naladaPICKlabda kihívás influenszerek bevonásával biztatta a fiatalokat a labdás videók feltöltésére, amihez szükség volt a labdás termék megvásárlására, így közvetlen vásárlásösztönző hatással bírt. A 16 milliós megtekintés alapját nyújtó csatorna a TikTok volt, amelynek használatát kezdetben még a PICK csapatán belül is többen kétséggel fogadták, de az eredmények meggyőzőnek bizonyultak. A Facebookon és az Instagramon a PICK Ízközösség csoportban követhették az érdeklődők a nyereményjáték részleteit. A POPAI találkozó záróakkordjaként Kátai Ildikó főtitkár átadta a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategória idei győztesének a világbajnoki trófeát. A rangos nemzetközi elismerést idén Gál Dávid nyerte el. Pályamunkája, a Zewa Tringle újrahasznosított műanyag háromszögekből modulárisan variálható, fenntartható display a magyar POPAI Student Design Awards versenyen konstrukciós különdíjat kapott, ezért került be, három másik nyertes magyar pályamunkával együtt a nemzetek viadalának és a POP szakma „Oscar”-díjának számító versenyre.
A trófeát a témaadó szponzor Essity Hungary Kft. nevében Nagy Réka customer marketing manager vette át, aki ebben az évben ilyen minőségben triplázott, hiszen a 2019-20-21-es világbajnoki győzelméhez nagyban hozzájárult. Oklevelet kapott a 2020-as diákprojekt márkaoldali vezetője, Bódogh Barbara, az Essity shopper marketing managere is. A Főtámogató SPAR Csoportnak járó trófeát Németh Károly marketingvezető vette át. //
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >