Együtt szállít házhoz élelmiszert és alkoholt a Grubhub és a Gopuff
Összeállt a Grubhub és a Gopuff élelmiszer, alkohol, és alapvető cikkek gyors házhozszállítása céljából.
Az új együttműködés keretében a chicagói házhozszállítási platform a Gopuff raktáraiból kínálja kényelmi termékek széles választékát vásárlóinak, miközben partnere számára új elérési lehetőséget is biztosít egy szélesebb vásárlói bázis felé.
A közös munka a tesztidőszakban az USA nagyvárosaira (New York, Los Angeles, Chicago, Boston, Philadelphia és Austin) korlátozódik. Az elkövetkező hetekben azonban az ország több száz Gopuff helyszínével egészül ki a lista a Grubhub piactéren. A Grubhub applikációban leadott Gopuff rendeléseket a Gopuff logisztikai részlege teljesíti.
Az új partnerség következtében több ezer új termékkel bővül a Grubhubon több mint 500 Gopuff helyszínről házhoz rendelhető termékek köre. A cégek külön felhívják a figyelmet arra, hogy egyes városokban alkohol is kapható lesz.
A Gopuff tervei szerint a Grubhubon virtuális bemutatótermet nyit majd pizza márkájának, a The Mean Tomato-nak, a Gopuff Liquor-nak, és virtuális menüt létesít olyan márkáknak, mint például az Unilever.
Az induláskor a Gopuff helyszínek a Grubhub+-ba is bekerülnek, amely nem más, mint a cég a teljesíthető rendelésekre ingyenes szállítást kínáló tagsági programja.
A Grubhub és a Gopuff együttműködés javítja a két cég versenyesélyeit más házhozszállítási platformokkal – például a DashMarton keresztül kényelmi termékeket kínáló DoorDash-sel – szemben.
Kapcsolódó cikkeink
Az aznapi kiszállítás a magyar vásárlók vágya
A közép-európai vásárlók körében egyértelműen a gyors házhoz szállítás a…
Tovább olvasom >Albániára és Luxemburgra is kiterjeszti tevékenységét a Wolt
Elindult a Wolt Albániában és Luxemburgban is, ezzel bővítve az…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >