Egyszerűsíti üzletkoncepcióját a Lidl Belgiumban
A Lidl azt tervezi, hogy egyszerűsíti belgiumi üzletkoncepcióját, és az országban működő 310 üzletének mindegyike azonos elrendezésű lesz.
A változtatást egy Németországban futó hasonló projekt előzte meg, ahol a Lidl az egyszerű és letisztult eladótérre épülő, a kemény diszkontmodellhez közelebb álló, sallangmentes megközelítést választotta két nagy problémára válaszul – írja a Lebensmittel Zeitung.
Egyrészt, a Lidl úgy látja, hogy a hazai piacon az Aldi (különösen az Aldi Süd) növekedése a számok tükrében erőteljesebb. A Lidl ezért hangsúlyosabb diszkont-arculattal akarja újra magához vonzani az árérzékeny vásárlókat. Az elmúlt években a Lidl inkább a nagy szupermarketláncok, például az Edeka által meghatározott irányba indult, ám most úgy tűnik, ismét az Aldi a nagy rivális.
Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium szóvivője a Het Laatste Nieuws flamand napilapnak nyilatkozva kifejtette, hogy a cél az, hogy a vásárlók belépéskor azonnal felismerjék a Lidl-üzletek arculatát.
„Akár Lommelben, akár Antwerpenben lép be a vásárló az üzletbe, a pékáru-, gyümölcs- és zöldségrészleggel találkozik először”
– a mondta a lapnak a szóvivő.
A kezdeményezéssel a diszkont az alkalmazottak hatékonyságát is növelni kívánja. A nívósabb üzletberendezés magasabb költségeket is jelentett. Az alkalmazottak panaszkodtak, hogy egyes berendezések – például a gyümölcs- és zöldségosztályon – feltöltése több munkával járt.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >