Egyszerűsíti üzletkoncepcióját a Lidl Belgiumban
A Lidl azt tervezi, hogy egyszerűsíti belgiumi üzletkoncepcióját, és az országban működő 310 üzletének mindegyike azonos elrendezésű lesz.
A változtatást egy Németországban futó hasonló projekt előzte meg, ahol a Lidl az egyszerű és letisztult eladótérre épülő, a kemény diszkontmodellhez közelebb álló, sallangmentes megközelítést választotta két nagy problémára válaszul – írja a Lebensmittel Zeitung.
Egyrészt, a Lidl úgy látja, hogy a hazai piacon az Aldi (különösen az Aldi Süd) növekedése a számok tükrében erőteljesebb. A Lidl ezért hangsúlyosabb diszkont-arculattal akarja újra magához vonzani az árérzékeny vásárlókat. Az elmúlt években a Lidl inkább a nagy szupermarketláncok, például az Edeka által meghatározott irányba indult, ám most úgy tűnik, ismét az Aldi a nagy rivális.
Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium szóvivője a Het Laatste Nieuws flamand napilapnak nyilatkozva kifejtette, hogy a cél az, hogy a vásárlók belépéskor azonnal felismerjék a Lidl-üzletek arculatát.
„Akár Lommelben, akár Antwerpenben lép be a vásárló az üzletbe, a pékáru-, gyümölcs- és zöldségrészleggel találkozik először”
– a mondta a lapnak a szóvivő.
A kezdeményezéssel a diszkont az alkalmazottak hatékonyságát is növelni kívánja. A nívósabb üzletberendezés magasabb költségeket is jelentett. Az alkalmazottak panaszkodtak, hogy egyes berendezések – például a gyümölcs- és zöldségosztályon – feltöltése több munkával járt.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A Lidl tesz róla, hogy idén is stílusos legyen a fesztiválozás
A nyár a fesztiváloké, a Campus pedig idén sem múlhat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >K&H: mennyivel nőttek a megélhetési költségek – “vallottak” a középkorú magyarok
A kiadások növekedésének üteme enyhült, de a magyarok túlnyomó többsége…
Tovább olvasom >A nyári szabadságolások után nő a felmondások száma a cégeknél
A nyári szabadságolások lecsengésével sok cégvezető szembesül azzal az évről…
Tovább olvasom >