Egyszerűsíti üzletkoncepcióját a Lidl Belgiumban
A Lidl azt tervezi, hogy egyszerűsíti belgiumi üzletkoncepcióját, és az országban működő 310 üzletének mindegyike azonos elrendezésű lesz.
A változtatást egy Németországban futó hasonló projekt előzte meg, ahol a Lidl az egyszerű és letisztult eladótérre épülő, a kemény diszkontmodellhez közelebb álló, sallangmentes megközelítést választotta két nagy problémára válaszul – írja a Lebensmittel Zeitung.
Egyrészt, a Lidl úgy látja, hogy a hazai piacon az Aldi (különösen az Aldi Süd) növekedése a számok tükrében erőteljesebb. A Lidl ezért hangsúlyosabb diszkont-arculattal akarja újra magához vonzani az árérzékeny vásárlókat. Az elmúlt években a Lidl inkább a nagy szupermarketláncok, például az Edeka által meghatározott irányba indult, ám most úgy tűnik, ismét az Aldi a nagy rivális.
Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium szóvivője a Het Laatste Nieuws flamand napilapnak nyilatkozva kifejtette, hogy a cél az, hogy a vásárlók belépéskor azonnal felismerjék a Lidl-üzletek arculatát.
„Akár Lommelben, akár Antwerpenben lép be a vásárló az üzletbe, a pékáru-, gyümölcs- és zöldségrészleggel találkozik először”
– a mondta a lapnak a szóvivő.
A kezdeményezéssel a diszkont az alkalmazottak hatékonyságát is növelni kívánja. A nívósabb üzletberendezés magasabb költségeket is jelentett. Az alkalmazottak panaszkodtak, hogy egyes berendezések – például a gyümölcs- és zöldségosztályon – feltöltése több munkával járt.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >