Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket
Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni, azonban majdnem ugyanennyien állítják, hogy a magas árak eddig visszatartották őket a vásárlástól.
Ki gondolta volna, hogy a vízpalack státusszimbólum lehet? De a helyzet ezt mutatja. A Stanley márkájú népszerű termoszok körüli médiafigyelem és a várólisták csak erősítik ezt a képet. Valójában már korábban is itt tartottunk, gondoljunk csak a S’Well palackra vagy a Corkcicle és Yeti termékekre.
Bár sokan nem kifejezetten környezetvédelmi okokból vásárolnak ilyen termékeket, hozzájárulnak egy szélesebb körű párbeszédhez az újrahasználhatóságról. Ez magában foglalja a fém szívószálak használatát, a műanyag bevásárlószatyrok használatának tiltását és az újrahasznosítási praktikákat is. Az újrahasználhatóság megvalósítása azonban több mint csak beszédről szól.
A Pollfish felületen keresztül végzett felmérés során 600 amerikai felnőttet kérdeztek meg az újrahasználható termékekkel kapcsolatos véleményükről: 69% hajlandó újrahasznosítható termékeket vásárolni. 66% mondta, hogy azért nem vásárolt ilyen termékeket, mert túl drágák voltak. 68% szerint növekedne az újrahasznosítható termékek használata, ha az ár nem lenne akadály, 36% szerint jelentősen növekedne.
A felmérés szerint az ár és a termékek tartóssága a legnagyobb akadályokat jelentik a vásárlásban. Sokan úgy vélik, hogy az ár jelenti a legnagyobb akadályt, de nem mindig a pénzről van szó. Sokkal inkább arról, hogy érzik-e, hogy a befektetett pénzük megéri. Fenntarthatóság és További Lépések Billy Rice, az ALPLA fenntarthatósági menedzsere szerint a legutóbbi felmérések azt mutatják, hogy az amerikaiak egyre inkább elfogadják azokat a kis lépéseket, amelyek nagy különbséget jelenthetnek a környezettudatosság terén. A
legtöbbünk számára prioritást élvez a fenntartható csomagolás, és kényelmesen használjuk az újrahasznosítható árucikkeket. Az áttörés már megtörtént a hozzáállásokban, most már csak az árak megfizethetőségét és a magas minőséget kell biztosítanunk.
Kapcsolódó cikkeink
Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb…
Tovább olvasom >Ismét fenntarthatósági hónap volt a Borsodinál
A Borsodi Sörgyárnál hagyományosan a szeptember a fenntarthatóságról szól, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >