Egyre több az innovatív termék a környezetbarát csomagolások terén
A #zerowaste mozgalmak és más környezetvédelmi kampányok hatására napjainkban az élelmiszercsomagolások terén is egyre szélesebb körben terjednek el a lebomló és újrahasznosítható anyagok. Hazánk piacvezető cégcsoportja is különös hangsúlyt fektet az ökotermék-palettájának szélesítésére, amellyel környezettudatosságát hangsúlyozza.
Silwell, ahol nyitottak az innovációra
Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal a magyar piac egyik elismert szereplője, mely Budapesten a legnagyobb bemutatóteremmel és széles termékválasztékkal büszkélkedhet. A Silwellnél már 2019-ben nagy fókuszt helyeznek az újrahasznosítható műanyag-, illetve innovatív papír alapú csomagolóanyagokra. Termékpalettájukat cukornádból, bambuszból, kukoricakeményítőből és pálmalevélből készült termékekkel is folyamatosan bővítik. A vállalatnál kiemelten fontos, hogy kizárólag biztonságos és bevizsgált, minőségi élelmiszer-csomagolóanyagokat dobjanak a piacra.
Propack, a specialitások mestere
A catering piac szereplőin kívül a legnagyobb hazai áruházakat és a mezőgazdasági termelőket is kiszolgáló cégnél nem meglepő, hogy óriási termékkínálattal kedveznek az érdeklődőknek. Az elmúlt 25 évben olyannyira tökéletesítették a palettájukat, hogy mára már nemcsak nagykonyhai, feldolgozó- és csomagológépek, hanem egyszer használatos műanyag, papír és környezetbarát csomagolóanyagok is elérhetőek. A modern konyhai eszközöktől a higiéniai termékekig a Propack Kft.-től mindent beszerezhetünk.
BUNZL Magyarország: 28 éve a munkahigiéniai eszközök szolgálatában
A cég 1991 óta szolgálja ki meglévő és új ügyfelei munkahigiéniai és -védelmi termékek iránti igényeit. Kiemelt szolgáltatásokat nyújtanak többek között a takarítási üzletágban, de mindezek mellett szaktanácsadással kiegészített széles termékkínálatukkal szem előtt tartják a környezetvédelmet is.
A fent említett három vállalat a BUNZL csoport közép-kelet-európai régiójába tartozik. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Feldman Zsolt: a mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >