Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös innovatív szolgáltatása a Shell töltőállomásokon üzemelő Tesco mini shopok hálózata, amely a kényelmes és gyors bevásárlás élményét garantálja tankolás közben. A hamarosan megnyíló két új mini shoppal együtt októberben már 44 Shell töltőállomáson vásárolhatjuk meg a vacsorára vagy éppen a reggelire szánt finomságokat, és az egyik shop az M3 kivezetőjénél lévő Shell-kúton szolgálja majd az utazók kényelmét.
A Shell és a Tesco sokrétű együttműködésének keretében az ország egyre több pontján megtalálható mini shopok mellett olyan népszerű akciókat is indítottak már, amelyeknek keretében a Clubcard-tulajdonosok kedvezményesen vásárolhattak üzemanyagot a Shell töltőállomásokon. A vevők egyaránt megtalálhatják kedvenc Tesco, illetve Shell saját márkás termékeiket is a bővülő kooperációnak köszönhetően.
A Shell nemcsak a mindennapi bevásárlást teszi kényelmesebbé és gyorsabbá, de segít az asztalra kerülő fogások kiválasztásában is. A közösségi médiában futó kampányvideóikban kevés hozzávalóból készíthető, ínycsiklandó ételeket mutatnak be. Hűséges vásárlóikat pedig havonta változó menüajánlatokkal várják, amelyekért elég ClubSmart pontokkal fizetni, az aznapi vacsora nem terheli a pénztárcát. Míg szeptemberben spagetti vacsoraajánlatot vásárolhattak a vevők ClubSmart pontokért, addig az októberi ajánlat a villámgyors melegszendvics-menü.
Az M3 autópálya kivezetője mellett működő Shell töltőállomáson októberben nyíló Tesco mini shop kibővített és prémium áruválasztékkal várja a tankolás közben betérő vagy a napi bevásárlást útközben intéző vásárlókat. A hétfőtől vasárnapig, 0–24 órában nyitva tartó shopban tejtermékek, hús- és pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, valamint tartós élelmiszerek sorakoznak a polcokon. Az év végi, karácsonyi ünnepek közeledtével pedig szezonális alkohol- és desszertajánlatokkal is jelentkeznek majd a töltőállomásokon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >