Egymillió kilométeren is túl van az év taxisofőrje
A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Székely Zsolt kapta Az év taxisofőrje díjat, Az év munkatársa elismerést pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Zsolt a szolgáltatás minőségéért és franchise partnerekkel való kapcsolattartásért felel, Annának pedig nagy szerepe volt a diszpécserközpont hatékonyságának növelésében.

Székely Zsolt
A Főtaxi központjában adták át december végén a Dudás Zoltánról, a taxis közösség legendás alakjáról elnevezett Az év taxisofőrje díjat. Az elismerést 2021-ben a Főtaxi taxisainak szavazatai alapján Székely Zsolt érdemelte ki, Az év munkatársa díjat pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége.
Székely Zsolt közel két évtizedes, értékesítési területen szerzett tapasztalat után 2014 áprilisától taxizik, kezdettől a Főtaxit választva. Zsolt legemlékezetesebb fuvarja a Liszt Ferenc Repülőtérről Bukarestbe vezetett: egy holland virágkereskedő volt az utasa, akinek a titkárnője a román főváros helyett tévedésből Budapestre foglalt repülőjegyet. Az egymillió levezetett kilométeren is túl lévő Zsolt 2020 szeptemberében új kihívást kapott: jelenleg a szolgáltatás minőségéért felel, valamit aktívan dolgozik azon, hogy a taxisok tapasztalatai beépítésre kerüljenek a Főtaxi működésébe.
„Zsolt taxis berkeken belüli elismertségét jól jelzi, hogy immár ellenőrként a Főtaxi sofőrjeinek 60 százaléka tartotta őt a legjobbnak” – emelte ki Lajsz András, a társaság taxi-szolgáltatási vezetője. Hozzátette: „nagyon büszke vagyok a díjazott kollégáimra, hiszen kulcsszerepük van abban, hogy a Főtaxi minden utasának megbízható és minőségi szolgáltatást nyújthasson”.
„Reptéri taxisként mindig jó érzés volt hozzájárulni ahhoz, hogy a velem utazó külföldiek első budapesti élménye pozitív legyen. Az új munkámban azt szeretem, hogy végig segíthetem a hozzánk belépő taxisokat a felvételi beszélgetéstől kezdve az oktatáson át a munkába állásig. Foglalkozom az utasok visszajelzéseivel is: amellett, hogy minden panaszt alaposan kivizsgálunk, szerencsére dicséretek is érkeznek, az a legjobb, amikor ezeket a pozitív visszajelzéseket továbbíthatom a kollégák felé”
– mondta Székely Zsolt. Hozzátette: „bár jelenleg még nekem is dízel autóm van, hiszek abban, hogy az elektromos és hibrid hajtás a jövő a taxizásban. A váltásban a Főtaxi kedvezményes bérleti konstrukcióval, saját töltőhálózattal is segíti a partnereit.
Az év munkatársa elismerést 2021-ben Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Anna szintén komoly reptéri tapasztalattal rendelkezik, 2010-ben csatlakozott a Főtaxihoz, ahol a Ferihegyről a városba tartó utasforgalom megszervezéséért felelt. Ezen feladatai mellett fél éve a diszpécserközpont megbízott vezetőjeként közreműködött többek között a robotdiszpécser szolgáltatás bevezetésében is.
A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxi vezette be a robotdiszpécsert, tavaly ősszel. A korszerű informatikai megoldásnak köszönhetően az utasok telefonos taxirendelésüket az automatizált rendszer segítségével is leadhatják, így elkerülhető a különösen a csúcsidőszakokra jellemző várakozás.
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Norvégia turisztikai adót vezet be: az önkormányzatok enyhíthetik a túlturizmus terheit
A norvég parlament történelmi döntést hozott: 3 százalékos turisztikai adó…
Tovább olvasom >Rekordszámú magyar készül nyaralni – külföldön is egyre többen pihennek
A pandémia utáni fellendülés nem ért véget: a CIB Bank…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mire jó a mikrosütő még – A nap videója
Tejhabot szeretnél fél perc alatt? Vagy narancsot facsarni kisebb erőfeszítéssel?…
Tovább olvasom >Melyik a legmegterhelőbb szakma 2025-ben – A nap képe
Amíg el nem érnek egy bizonyos szintű beosztást, egészen biztosan…
Tovább olvasom >