Egymilliárd dolláros gyümölcslé a Coca-Colától
Mindössze öt év alatt, évi több mint 1 milliárd dollárt termelő márkává nőtte ki magát a Coca-Cola 2005-ben bevezetett márkája, a Minute Maid Pulpy. A gyümölcslé egyúttal az első márka, amely fejlődő piacokon, közelebbről Kínából indult útjára, és érte el a milliárdos határt.
A Minute Maid Pulpy az üdítőóriás portfóliójának 14. olyan márkája, amely nemzetközi eladásokban ilyen kiemelkedő eredményt produkál. A gyümölcslé világszerte 18 országban kapható, köztük Kína mellett Indonéziában, a Fülöp-szigeteken, Thaiföldön és Indiában.
A termék 2010-ben mutatkozott be Algériában, Malajziában, Szingapúrban és Vietnámban. Emellett Valle Pulpy név alatt kapható Mexikóban, illetve Piko Pulpy néven Kazahsztánban. A Coca-Cola közleménye szerint a márka 2011-ben további piacokon is bevezetésre kerül.
A Minute Maid Pulpy gyümölcslé valódi gyümölcsléből és narancsrostokkal készül. A márka legfontosabb ízváltozata a narancs, de citrom, trópusi, mangó-narancs, grépfrút és aloé-alma ízekben is kapható – írja a Marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >