Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán
Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja az, hogy 2030-ra 1 milliárd dollárnyi forgalmat generáljon fagyasztott a finomságok és jégkrémek forgalmazásával.
A cél megvalósítását olyan jégkrém- és mélyhűtöttédesség-márkák fogják támogatni mint a Dove, az M&M’s, a Snickers, a Twix és a Kind.
– A Mars ikonikus márkáinak széles körű népszerűsége okán a fogyasztók kedvenc édességeiket innovatív fagylaltként is élvezhetik
– mondta Shaf Lalani, a Mars Ice Cream vezérigazgatója.
A Mars által idézett Fortune Business Insights piackutató szerint a fagylaltok, jégkrémek és egyéb fagyasztott finomságok globális piaca 2029-re értékben eléri a 104,96 milliárd dollárt, ami jelentős növekedést jelent a 2021-es 73,62 milliárd dollárhoz képest.
Miközben a vállalat azt tervezi, hogy márkáinak erejét a mélyhűtött édességek kategóriájában kamatoztatja, a fenntartható módon előállított termékek iránti fogyasztói érdeklődésben rejlő lehetőségekkel is élni kíván. A Dove fagylaltok ízesítéséhez felhasznált vanília például a madagaszkári vaníliatermesztők életkörülményeinek javítására irányuló Livelihoods Fund for Family Farming elnevezésű projektben részt vevő gazdáktól származik.
– A Marsnál úgy látjuk, hogy nem csak Észak-Amerikában, de világszerte növelhetjük fagylaltüzletágunkat
– véli Anton Vincent, a Mars Wrigley North America elnöke és a Mars Ice Cream újonnan kinevezett globális vezetője.
– Termék- és célorientált innovációval, valamint globális gyártási kapacitásaink bővítésével biztosítjuk a gyorsan bővülő fogyasztói kereslet kielégítését.
Kapcsolódó cikkeink
Halleluja a neve a jubileumi szentév fagylaltjának
Halleluja névre keresztelték a jubileumi szentév hivatalos kézműves fagylaltját, amely…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >