Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán
Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja az, hogy 2030-ra 1 milliárd dollárnyi forgalmat generáljon fagyasztott a finomságok és jégkrémek forgalmazásával.
A cél megvalósítását olyan jégkrém- és mélyhűtöttédesség-márkák fogják támogatni mint a Dove, az M&M’s, a Snickers, a Twix és a Kind.
– A Mars ikonikus márkáinak széles körű népszerűsége okán a fogyasztók kedvenc édességeiket innovatív fagylaltként is élvezhetik
– mondta Shaf Lalani, a Mars Ice Cream vezérigazgatója.
A Mars által idézett Fortune Business Insights piackutató szerint a fagylaltok, jégkrémek és egyéb fagyasztott finomságok globális piaca 2029-re értékben eléri a 104,96 milliárd dollárt, ami jelentős növekedést jelent a 2021-es 73,62 milliárd dollárhoz képest.
Miközben a vállalat azt tervezi, hogy márkáinak erejét a mélyhűtött édességek kategóriájában kamatoztatja, a fenntartható módon előállított termékek iránti fogyasztói érdeklődésben rejlő lehetőségekkel is élni kíván. A Dove fagylaltok ízesítéséhez felhasznált vanília például a madagaszkári vaníliatermesztők életkörülményeinek javítására irányuló Livelihoods Fund for Family Farming elnevezésű projektben részt vevő gazdáktól származik.
– A Marsnál úgy látjuk, hogy nem csak Észak-Amerikában, de világszerte növelhetjük fagylaltüzletágunkat
– véli Anton Vincent, a Mars Wrigley North America elnöke és a Mars Ice Cream újonnan kinevezett globális vezetője.
– Termék- és célorientált innovációval, valamint globális gyártási kapacitásaink bővítésével biztosítjuk a gyorsan bővülő fogyasztói kereslet kielégítését.
Kapcsolódó cikkeink
Gombócok ideje
A hazai szakma láthatóan követi a fagylaltvilágtrendeket és nyitott az…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >