Egymilliárd dolláros forgalmat céloz meg a Mars a jégkrémek és fagyasztott édességek piacán
Az elsősorban édesség-, snack- és állateledel-márkáiról ismert Mars Inc. célja az, hogy 2030-ra 1 milliárd dollárnyi forgalmat generáljon fagyasztott a finomságok és jégkrémek forgalmazásával.
A cél megvalósítását olyan jégkrém- és mélyhűtöttédesség-márkák fogják támogatni mint a Dove, az M&M’s, a Snickers, a Twix és a Kind.
– A Mars ikonikus márkáinak széles körű népszerűsége okán a fogyasztók kedvenc édességeiket innovatív fagylaltként is élvezhetik
– mondta Shaf Lalani, a Mars Ice Cream vezérigazgatója.
A Mars által idézett Fortune Business Insights piackutató szerint a fagylaltok, jégkrémek és egyéb fagyasztott finomságok globális piaca 2029-re értékben eléri a 104,96 milliárd dollárt, ami jelentős növekedést jelent a 2021-es 73,62 milliárd dollárhoz képest.
Miközben a vállalat azt tervezi, hogy márkáinak erejét a mélyhűtött édességek kategóriájában kamatoztatja, a fenntartható módon előállított termékek iránti fogyasztói érdeklődésben rejlő lehetőségekkel is élni kíván. A Dove fagylaltok ízesítéséhez felhasznált vanília például a madagaszkári vaníliatermesztők életkörülményeinek javítására irányuló Livelihoods Fund for Family Farming elnevezésű projektben részt vevő gazdáktól származik.
– A Marsnál úgy látjuk, hogy nem csak Észak-Amerikában, de világszerte növelhetjük fagylaltüzletágunkat
– véli Anton Vincent, a Mars Wrigley North America elnöke és a Mars Ice Cream újonnan kinevezett globális vezetője.
– Termék- és célorientált innovációval, valamint globális gyártási kapacitásaink bővítésével biztosítjuk a gyorsan bővülő fogyasztói kereslet kielégítését.
Kapcsolódó cikkeink
Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >