Egymásra figyeljünk, üzeni karácsonykor a Coca-Cola

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 01. 11:00

Az Oscar-díjas Taika Waititi rendezte a Coca-Cola idei karácsonyi, december elsejétől összesen 91 országban vetített reklámfilmjét, amely azt üzeni: jelen körülmények között még inkább a valóban fontos dolgokra tudunk figyelni: egymásra. A minőségi együtt töltött időre, akár személyesen, akár online.

A Coca-Cola magyarországi kampányát a „Veled teljes az ünnep” üzenetre építette. Azt javasolja az üdítőital-vállalat, hogy ne a híreket olvassuk, ne Instagramra gyártsuk majd a legmeghittebb pillanatok alatt a fotókat, hanem nyissuk ki a szívünket, vegyük észre a jót a másikban, és töltsünk elég időt a szeretteinkkel.

Decembertől már az ünnepre hangoló üzenetekkel jelentkezik a Coca-Cola: online videós és banner hirdetésekkel, valamint a kezdeményezésbe bevont partnerekkel, mint például Pamkutya, Viszkok Fruzsi és Abosi Barni. Ugyanekkortól pedig az ehhez kapcsolódó üzenetüket közterületi hirdetésekben és a tévécsatornákon is erősítik. //

Kapcsolódó cikkeink