Egyesült Királyság: újrahasznosítható papírcsomagolásba kerül a Mars szelet kísérleti jelleggel
Új újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a Mars Inc. Mars csokoládészelete esetében.
A kísérlet keretében már az új csomagolással találkozhatnak a vásárlók az Egyesült Királyság 500 Tesco üzletében, amivel a vállalat célja a nem újrahasznosítható műanyagcsomagolás sokkal környezetbarátabb változatra cserélése.
A The Guardian tudósítása szerint a Mars „különböző alternatív csomagolási megoldásokat igyekszik megvizsgálni” és a jövőbeli csomagolásokra vonatkozó döntéseiben figyelembe veszi majd a tesztidőszak során beérkező visszajelzéseket.
Nem a Mars az egyetlen olyan vállalat, amely termékeinek fenntarthatóságát igyekszik növelni és emiatt felhagyott a felesleges műanyag használatával vagy papírcsomagolásra váltott. A PepsiCo például új papíralapú külső csomagolást használ a Walkers Baked multipackok esetében, de a Nestlé is papírcsomagolással próbálkozik a népszerű KitKat szelet esetében.
A Mars által elindított kísérletet megelőzően, áprilisban a vállalat 400 millió fontos fenntarthatósági kötvényről tett bejelentést, amelynek célja – a cég klímastratégiája keretében – megújuló energiába, zöld épületekbe fektetni és az energiahatékonyságot növelni.
A nettó zéró kibocsátási célkitűzés 2050-ig való megvalósítása érdekében a vállalat ellátási láncában meg kívánja szüntetni az erdőirtást és biztosítaná csomagolásai teljes újrahasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >