Egyesült Királyság: újrahasznosítható papírcsomagolásba kerül a Mars szelet kísérleti jelleggel
Új újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a Mars Inc. Mars csokoládészelete esetében.
A kísérlet keretében már az új csomagolással találkozhatnak a vásárlók az Egyesült Királyság 500 Tesco üzletében, amivel a vállalat célja a nem újrahasznosítható műanyagcsomagolás sokkal környezetbarátabb változatra cserélése.
A The Guardian tudósítása szerint a Mars „különböző alternatív csomagolási megoldásokat igyekszik megvizsgálni” és a jövőbeli csomagolásokra vonatkozó döntéseiben figyelembe veszi majd a tesztidőszak során beérkező visszajelzéseket.
Nem a Mars az egyetlen olyan vállalat, amely termékeinek fenntarthatóságát igyekszik növelni és emiatt felhagyott a felesleges műanyag használatával vagy papírcsomagolásra váltott. A PepsiCo például új papíralapú külső csomagolást használ a Walkers Baked multipackok esetében, de a Nestlé is papírcsomagolással próbálkozik a népszerű KitKat szelet esetében.
A Mars által elindított kísérletet megelőzően, áprilisban a vállalat 400 millió fontos fenntarthatósági kötvényről tett bejelentést, amelynek célja – a cég klímastratégiája keretében – megújuló energiába, zöld épületekbe fektetni és az energiahatékonyságot növelni.
A nettó zéró kibocsátási célkitűzés 2050-ig való megvalósítása érdekében a vállalat ellátási láncában meg kívánja szüntetni az erdőirtást és biztosítaná csomagolásai teljes újrahasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >