Egyesült Királyság: újrahasznosítható papírcsomagolásba kerül a Mars szelet kísérleti jelleggel
Új újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a Mars Inc. Mars csokoládészelete esetében.
A kísérlet keretében már az új csomagolással találkozhatnak a vásárlók az Egyesült Királyság 500 Tesco üzletében, amivel a vállalat célja a nem újrahasznosítható műanyagcsomagolás sokkal környezetbarátabb változatra cserélése.
A The Guardian tudósítása szerint a Mars „különböző alternatív csomagolási megoldásokat igyekszik megvizsgálni” és a jövőbeli csomagolásokra vonatkozó döntéseiben figyelembe veszi majd a tesztidőszak során beérkező visszajelzéseket.
Nem a Mars az egyetlen olyan vállalat, amely termékeinek fenntarthatóságát igyekszik növelni és emiatt felhagyott a felesleges műanyag használatával vagy papírcsomagolásra váltott. A PepsiCo például új papíralapú külső csomagolást használ a Walkers Baked multipackok esetében, de a Nestlé is papírcsomagolással próbálkozik a népszerű KitKat szelet esetében.
A Mars által elindított kísérletet megelőzően, áprilisban a vállalat 400 millió fontos fenntarthatósági kötvényről tett bejelentést, amelynek célja – a cég klímastratégiája keretében – megújuló energiába, zöld épületekbe fektetni és az energiahatékonyságot növelni.
A nettó zéró kibocsátási célkitűzés 2050-ig való megvalósítása érdekében a vállalat ellátási láncában meg kívánja szüntetni az erdőirtást és biztosítaná csomagolásai teljes újrahasznosíthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >