Egyesült Királyság: a Tesco üzletekben kapható az Absolut vodka első papírpalackos változata
Immár papírpalackban is kapható az Absolut vodka a brit Tescóban, ami mérföldkő a francia italóriás azon törekvésében, hogy 100%-ban bioalapú palackot hozzon létre és csökkentse CO2-kibocsátását.
Ez az eső alkalom, hogy egy globális szeszesitalgyártó cég papír alapú palackokat értékesít kereskedelmi forgalomban, melyek kísérleti jelleggel három hónapig lesznek elérhetők a Tesco üzletekben.
A Pernod Ricard tulajdonában álló márka a teszt során egyrészt insightokat gyűjt a fogyasztóktól, a kiskereskedőktől és az ellátási láncban lévő partnereitől, másrészt megvizsgálja, mennyire működőképes a papíralapú palack a 40%-os alkoholtartalmú vodka esetében.
Az 57%-ban papírból készült, belső oldalán újrahasznosítható műanyagból készült integrált gátat tartalmazó 500 ml-es palackokat 22 Tesco áruházban árusítják majd 16 fontos ajánlott kiskereskedelmi áron Manchesterben és környékén.
A hagyományos üvegpalackoknál a papírpalackok a cég szerint nyolcszor könnyebbek és könnyebben is szállíthatók, ráadásul papírként újrahasznosíthatók a normál háztartási hulladékban.
– Most egy lépéssel közelebb kerültünk a teljesen bioalapú palackról szóló elképzelésünkhöz. Az eddigiektől teljesen eltérő értéket képviselő csomagolásokat vizsgálunk. Abból indultunk ki, hogy a papír kellemes tapintású, tetszetős, eredeti és könnyű. De ez nem csupán egy papíron létező ötlet – mondta el Elin Furelid, az Absolut jövőbeli csomagolásért felelős igazgatója. – Azt szeretnénk, ha a fogyasztók és a partnerek is csatlakoznának hozzánk a fenntarthatóbb jövő felé vezető utunkon. Együtt a vásárlók igényeinek megfelelő, és a világ számára is szükséges csomagolási megoldásokat tudunk fejleszteni. Ezért is lesznek egyre fontosabbak a hasonlóan gondolkodó szervezetekkel való merész, az esetleges eredményesség előzetes felmérését célzó együttműködések a nettó zéró kibocsátásig vezető utunk során” – fűzte hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Hero Group a brit Deliciously Ella márkát
A svájci élelmiszergyártó Hero Group felvásárolta a Deliciously Ella néven…
Tovább olvasom >Zabkása- és granola-terméket is érint az Egyesült Királyságban bevezetendő új reklámtilalom
Az Egyesült Királyság kormánya 2025. október 1-től reklámtilalmat vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >