Egyesült Királyság: A Lidl és az Aldi folytatja térnyerését
A brit szupermarketek eladásai a június 17-ig tartó 12 hetes időszak alatt 2,1 százalékkal nőttek, 2017 azonos időszakához képest – közli a Kantar Worldpanel. Néhány nehéz évet követően, a teljes szektor forgalma 2016 júniusa óta töretlenül növekszik.
A legnagyobb növekedést az Ocado webáruház érte el, 10,1 százalékos forgalomnövekedéssel 12 hét leforgása alatt.
A Lidl és az Aldi folytatták térnyerésüket a 4 legnagyobbhoz képest (Tesco, Sainsbury’s, Asda and Morrisons). Az Aldi eladásai 7,4, a Lidl eladásai 5,4 százalékkal nőttek, miközben a négy legnagyobb kiskereskedelmi lánc piaci részesedése csökkent. (Agroberichten Buitenland, freshplaza.com)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >