Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a tavalyinél többet fognak költeni, és korábban vásárolnak majd, ha a kiskereskedők hamarabb kínálnak kedvezményeket – derül ki a Shopify jelentéséből, melyet a Gallup közel kétezer amerikai fogyasztó megkérdezésével készített.
A nagyobb ünnepi kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó előrejelzések közepette a vásárlók közel háromnegyede (74%) arra számít, hogy idén az karácsonyi ajándékokra szánt költségvetése a tavalyi évhez képest változatlan lesz vagy nő – derül ki a Shopify és a Gallup múlt hónapban 1761 amerikai fogyasztó körében végzett felméréséből. A Z-generációs vásárlók 37 százaléka gondolja úgy, hogy az idei évben többet költ majd az ünnepi vásárlásokra, mint tavaly – áll a jelentésben.
A vásárlók kevesebb mint fele (41%) tervezi, hogy októberben kezdi meg az ünnepi vásárlást, a válaszadók 39%-a novemberben, és 20%-a pedig decemberben intézi majd a beszerzést. Bár a vásárlók majdnem mindegyike (93%) azt tervezi, hogy legalább néhány ajándékot online vásárol meg, a vásárlók közel fele (47%) arra készül, hogy a legtöbb, ha nem az összes ajándékot online veszi meg.
A Shopify megállapította, hogy a Z-generációs fogyasztók közel fele (48%) gondolt arra, hogy legalább néhány ajándékot a közösségi médián keresztül szerez be, ami meghaladja az összes amerikai fogyasztó körében mért egyharmados arányt.
A Z-generációs felmérésben részt vevők 48 százaléka azt is elmondta, hogy korábban megvenné az ünnepi ajándékokat, ha a kiskereskedők hamarabb bemutatnák ünnepi ajánlataikat és elindítanák akcióikat.
Kapcsolódó cikkeink
Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >