Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a tavalyinél többet fognak költeni, és korábban vásárolnak majd, ha a kiskereskedők hamarabb kínálnak kedvezményeket – derül ki a Shopify jelentéséből, melyet a Gallup közel kétezer amerikai fogyasztó megkérdezésével készített.
A nagyobb ünnepi kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó előrejelzések közepette a vásárlók közel háromnegyede (74%) arra számít, hogy idén az karácsonyi ajándékokra szánt költségvetése a tavalyi évhez képest változatlan lesz vagy nő – derül ki a Shopify és a Gallup múlt hónapban 1761 amerikai fogyasztó körében végzett felméréséből. A Z-generációs vásárlók 37 százaléka gondolja úgy, hogy az idei évben többet költ majd az ünnepi vásárlásokra, mint tavaly – áll a jelentésben.
A vásárlók kevesebb mint fele (41%) tervezi, hogy októberben kezdi meg az ünnepi vásárlást, a válaszadók 39%-a novemberben, és 20%-a pedig decemberben intézi majd a beszerzést. Bár a vásárlók majdnem mindegyike (93%) azt tervezi, hogy legalább néhány ajándékot online vásárol meg, a vásárlók közel fele (47%) arra készül, hogy a legtöbb, ha nem az összes ajándékot online veszi meg.
A Shopify megállapította, hogy a Z-generációs fogyasztók közel fele (48%) gondolt arra, hogy legalább néhány ajándékot a közösségi médián keresztül szerez be, ami meghaladja az összes amerikai fogyasztó körében mért egyharmados arányt.
A Z-generációs felmérésben részt vevők 48 százaléka azt is elmondta, hogy korábban megvenné az ünnepi ajándékokat, ha a kiskereskedők hamarabb bemutatnák ünnepi ajánlataikat és elindítanák akcióikat.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >