Egyesült Államok: a Walmartnál költenek a legtöbbet élelmiszerre, ár-érték arányban az Aldi a legjobb
A Walmart részesül legnagyobb arányban az élelmiszerre fordított vásárlói költésekből az Egyesült Államokban, mely arány kétszer akkora, mint a Kroger esetében – derült ki a MarketForce 6555 fogyasztó megkérdezésével készült „US Grocery Benchmark Study” tanulmányából.
A jelentés megállapította, hogy a fogyasztók pénztárcájából való részesedés tekintetében a Walmart előnye 2017 óta tovább nőtt, ami az elmúlt öt évben folyamatos piaci térnyerést tükröz az Egyesült Államokban.
Amikor a vásárlókat arról kérdezték, hogy a választott élelmiszerboltjukat a „legjobbnak tartják-e a kategóriában”, legjobban a Wegmans Food Markets (76%), a második helyen pedig a H-E-B végzett (73%). A harmadik hely a Publixé (61%).
A Trader Joe’s, a H-E-B és a wisconsini Woodman’s Market voltak a legmagasabb vásárlói hűséggel rendelkező élelmiszermárkák.
A legjobb „ár-érték arányú” üzletnek a fogyasztók 90 százaléka az Aldit választotta, amelyet szorosan követ a Woodman’s Markets (88%) és a WinCo Foods (87%). A top 5 helyezettjei között megtaláljuk még a Lidl (83%) és a Market Basket (81%) láncokat. Az ár-érték arányra vonatkozó szavazást tekintve a Walmart 58%-os eredményt ért el.
A tanulmányból kiderült továbbá, hogy a vásárlók több mint kétharmada három vagy annál több élelmiszerláncnál vásárol. A vásárlói elégedettséget elsősorban a problémamentes élmény, a termékválaszték, az üzlet tisztasága és a fizetés gyorsasága alapozza meg. A készletek kifogyása (63%) és a lassú vagy túl hosszú sor a pénztárnál (21%) voltak a fogyasztók által leggyakrabban említett problémák.
Az is nyilvánvalóvá vált a válaszokból, hogy háromból két vásárló használja valamely élelmiszerlánc weboldalát vagy alkalmazását.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >