Egy óra után fizetni kell a parkolásért ebben a Lidl áruházban
A Lidl egyik budapesti áruházánál jelentős változások lépnek életbe a parkolási díjak tekintetében – tájékoztatott a 24.hu a Budapest és Környéke információira hivatkozva. Az áruházlánc döntése értelmében az első óra továbbra is ingyenes marad, azonban a második óráért már 1500 forintot kell fizetni, míg a harmadik órától kezdve egy napra 15 ezer forintos díjat számítanak fel.
A Lidl az áruházlánc arra hivatkozik, hogy a parkolóit gyakran használják vásárlási céloktól eltérően, amely indokolja a magasabb díjszabást. Ezt a tájékoztatást a Lidl Plusz alkalmazáson keresztül osztották meg, kiemelve, hogy ezek a változások kizárólag a II. kerületi Csalogány utcai üzlet mélygarázsát érintik.
Korábban az említett áruházban az első két óra ingyenes volt, azonban a változások értelmében a második óráért már díjat kell fizetni. A Lidl többi üzletében általában ingyenes a parkolás, de néhány helyszínen már korábban is bevezették azt a gyakorlatot, hogy fizetni kell a második óra után.
Az áruházlánc korábban jelezte, hogy az ilyen típusú fizetési rendszer bevezetésének fő oka az volt, hogy elkerüljék azokat a helyzeteket, hogy a nem vásárlási céllal érkezők hosszú időre elfoglalják a parkolóhelyeket, ezzel nehezítve az áruházba érkező vásárlók parkolását. A változások célja tehát a parkolóhelyek hatékonyabb kihasználása és a vásárlói élmény javítása.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >