Egy óra után fizetni kell a parkolásért ebben a Lidl áruházban
A Lidl egyik budapesti áruházánál jelentős változások lépnek életbe a parkolási díjak tekintetében – tájékoztatott a 24.hu a Budapest és Környéke információira hivatkozva. Az áruházlánc döntése értelmében az első óra továbbra is ingyenes marad, azonban a második óráért már 1500 forintot kell fizetni, míg a harmadik órától kezdve egy napra 15 ezer forintos díjat számítanak fel.
A Lidl az áruházlánc arra hivatkozik, hogy a parkolóit gyakran használják vásárlási céloktól eltérően, amely indokolja a magasabb díjszabást. Ezt a tájékoztatást a Lidl Plusz alkalmazáson keresztül osztották meg, kiemelve, hogy ezek a változások kizárólag a II. kerületi Csalogány utcai üzlet mélygarázsát érintik.
Korábban az említett áruházban az első két óra ingyenes volt, azonban a változások értelmében a második óráért már díjat kell fizetni. A Lidl többi üzletében általában ingyenes a parkolás, de néhány helyszínen már korábban is bevezették azt a gyakorlatot, hogy fizetni kell a második óra után.
Az áruházlánc korábban jelezte, hogy az ilyen típusú fizetési rendszer bevezetésének fő oka az volt, hogy elkerüljék azokat a helyzeteket, hogy a nem vásárlási céllal érkezők hosszú időre elfoglalják a parkolóhelyeket, ezzel nehezítve az áruházba érkező vásárlók parkolását. A változások célja tehát a parkolóhelyek hatékonyabb kihasználása és a vásárlói élmény javítása.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >