Egy óra után fizetni kell a parkolásért ebben a Lidl áruházban
A Lidl egyik budapesti áruházánál jelentős változások lépnek életbe a parkolási díjak tekintetében – tájékoztatott a 24.hu a Budapest és Környéke információira hivatkozva. Az áruházlánc döntése értelmében az első óra továbbra is ingyenes marad, azonban a második óráért már 1500 forintot kell fizetni, míg a harmadik órától kezdve egy napra 15 ezer forintos díjat számítanak fel.
A Lidl az áruházlánc arra hivatkozik, hogy a parkolóit gyakran használják vásárlási céloktól eltérően, amely indokolja a magasabb díjszabást. Ezt a tájékoztatást a Lidl Plusz alkalmazáson keresztül osztották meg, kiemelve, hogy ezek a változások kizárólag a II. kerületi Csalogány utcai üzlet mélygarázsát érintik.
Korábban az említett áruházban az első két óra ingyenes volt, azonban a változások értelmében a második óráért már díjat kell fizetni. A Lidl többi üzletében általában ingyenes a parkolás, de néhány helyszínen már korábban is bevezették azt a gyakorlatot, hogy fizetni kell a második óra után.
Az áruházlánc korábban jelezte, hogy az ilyen típusú fizetési rendszer bevezetésének fő oka az volt, hogy elkerüljék azokat a helyzeteket, hogy a nem vásárlási céllal érkezők hosszú időre elfoglalják a parkolóhelyeket, ezzel nehezítve az áruházba érkező vásárlók parkolását. A változások célja tehát a parkolóhelyek hatékonyabb kihasználása és a vásárlói élmény javítása.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >