Egy óra után fizetni kell a parkolásért ebben a Lidl áruházban
A Lidl egyik budapesti áruházánál jelentős változások lépnek életbe a parkolási díjak tekintetében – tájékoztatott a 24.hu a Budapest és Környéke információira hivatkozva. Az áruházlánc döntése értelmében az első óra továbbra is ingyenes marad, azonban a második óráért már 1500 forintot kell fizetni, míg a harmadik órától kezdve egy napra 15 ezer forintos díjat számítanak fel.
A Lidl az áruházlánc arra hivatkozik, hogy a parkolóit gyakran használják vásárlási céloktól eltérően, amely indokolja a magasabb díjszabást. Ezt a tájékoztatást a Lidl Plusz alkalmazáson keresztül osztották meg, kiemelve, hogy ezek a változások kizárólag a II. kerületi Csalogány utcai üzlet mélygarázsát érintik.
Korábban az említett áruházban az első két óra ingyenes volt, azonban a változások értelmében a második óráért már díjat kell fizetni. A Lidl többi üzletében általában ingyenes a parkolás, de néhány helyszínen már korábban is bevezették azt a gyakorlatot, hogy fizetni kell a második óra után.
Az áruházlánc korábban jelezte, hogy az ilyen típusú fizetési rendszer bevezetésének fő oka az volt, hogy elkerüljék azokat a helyzeteket, hogy a nem vásárlási céllal érkezők hosszú időre elfoglalják a parkolóhelyeket, ezzel nehezítve az áruházba érkező vásárlók parkolását. A változások célja tehát a parkolóhelyek hatékonyabb kihasználása és a vásárlói élmény javítása.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >