Egy magyar startup fejlesztése hozza el az érintésmentes parkolást a Westendbe
A Westend látogatói egy magyar fejlesztésnek köszönhetően mostantól teljes mértékben érintésmentesen és környezetbarát módon parkolhatnak a bevásárlóközpont parkolóiban. A Westend applikációjában ugyanis elérhetővé vált a Rollet nevű hazai startup okos parkolómodulja, amellyel a gépkocsi rendszámának megadásával teljesen automatizáltan és érintésmentesen történik a be- és kihajtás, a parkolási díj automatikusan kerül terhelésre az ügyfél bankkártyáján. Emellett a bevásárlóközpont térképére épülő navigációs funkció is elérhetővé vált az alkalmazásban. A Westendet üzemeltető Gránit Pólus célja, hogy olyan korszerű technológiai fejlesztéseket alkalmazzon a bevásárlóközpontban, amelyek kiszolgálják a látogatók legújabb, időhatékonyságra, fenntarthatóságra és biztonságra vonatkozó igényeit.
Az érintésmentes parkolást a Rollet fejlesztésének köszönhetően már Magyarország számos pontján alkalmazzák sikeresen. Az automatizált belépési, fizetési és kilépési megoldással a parkolási folyamat gyorsabb és kényelmesebb lett, mivel az autósoknak nem kell a sorompóval, a készpénzzel vagy a papírjeggyel bajlódniuk. Ezáltal pedig papírfelhasználás sem történik. A folyamat rendkívül egyszerű: a kapunál az automatikus beengedés a korábban regisztrált rendszám alapján történik, és a szükséges összeget is a rendszer vonja le az előzőleg megadott bankkártyáról. A parkolómodul a Westend már működő dán fejlesztésű applikációján keresztül érhető el. Az új fejlesztés fizikai parkolórendszerrel történő integrálásáért, üzemeltetéséért a Swarco Traffic Hungaria Kft. felel.
A látogatói élményt a 2019 óta elérhető Westend alkalmazás egy új navigációs funkcióval is fokozza, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlók útvonaltervező segítségével jussanak el a keresett boltjaikhoz, szolgáltatójukhoz vagy éttermükhöz a 4 szinten elterülő, mintegy 400 üzlet és szolgáltatóegység között. Az applikáció használatával így nem szükséges a kihelyezett érintőképernyős eszközökhöz nyúlni, illetve nincs szükség személyes kontaktusra az eligazodáshoz.
„Fontosnak tartjuk, hogy az utóbbi években megváltozott fogyasztói igényekre és látogatói szokásokra ne csak fizikai, hanem digitális megoldásokkal is válaszoljunk. Hosszú távon az a célunk, hogy a Westendbe betérő emberek minél hasznosabban és hatékonyabban töltsék el az idejüket a bevásárlóközpontban, miközben üzletek, szolgáltatások, szórakozási lehetőségek és közösségi programok széles választéka áll rendelkezésükre. A Westendet üzemeltető Gránit Pólus csoport éppen ezért nagy hangsúlyt fektet az olyan ingatlanüzemeltetéshez kapcsolódó technológiai, vagy PropTech fejlesztésekre, amelyek ezt a célt digitális oldalról is támogatni tudják. Az applikáció az egyik ilyen, látogatók által is kézzelfogható, folyamatosan fejlesztett eszközünk”
– hangsúlyozta Gyertyánfy Miklós, a Gránit Pólus Csoport vagyonkezelési igazgatója.
A Westend applikáció két éve hűségpontgyűjtő-rendszerrel és kedvezménykuponokat kínáló modullal indult, ahová a boltok üzemeltetői közvetlenül tölthetik fel saját ajánlataikat. Az alkalmazással a bevásárlóközpont célja a látogatók és az üzletek közvetlen összekapcsolása, a hatékony, kényelmes és személyre szabott időtöltés megteremtése, a fenntarthatóság elősegítése, valamint a virtuális közösségépítés.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 250-en képzelték el, milyen lesz a jövő bevásárlóközpontja
Lezárult a logópályázat a Westendben, amire közel 250 alkotás érkezett…
Tovább olvasom >Gyűjtést szervezett a Westend és a Gyermekétkeztetési Alapítvány
A Westend a Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal együttműködve nehéz körülmények között élő…
Tovább olvasom >A jó ár-érték arány nem elég, a bevásárlóközpontokban sem mindegy, milyen az ételudvar
Egy bevásárlóközpontban eltöltött ebéd átlagosan 39 percig tart és 3500…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >