Új vezetők támogatják a Westend látogatói és bérlői üzletágát
Budapest egyik legikonikusabb ingatlan komplexumához új vezetők érkeztek. Karácsonyi András a bérlői üzletág vezetőjeként, Csordás Stefánia pedig a látogatói üzletág vezetőjeként csatlakozott a Westend csapatához az épület unikális lehetőségeinek erősítése érdekében.

Karácsonyi András
Karácsonyi András közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az ingatlanlízing területén. 2010 és 2018 között részt vett, majd vezette a Westend lízing üzletágát. Ezt követően olyan nemzetközi cégeknél dolgozott, mint a Multi Corporation magyarországi képviselete (Allee) és a CPI Property Group. Munkája során felelt a hosszú távú bérbeadási stratégiáért és fenntarthatóságért, részt vett az éves lízingtervek és költségvetés kidolgozásában, irányításában, illetve közreműködött az akvizíciós javaslatok és egyéb lízingtevékenységek megvalósulásában. A Westend csapatába történő visszatéréssel a bérlői üzletág vezetőjeként felel a Westend bérleti stratégiájának kialakításáért, a bérlői kapcsolatok építéséért és kezeléséért.
„Budapest belvárosának ikonikus épülete, a Westend az egyetlen olyan multifunkcionális ingatlan a fővárosban, ami bevásárlóközpont, irodaház, szálloda és parkolóház is egyben. Mindez olyan egyedi lehetőségeket kínál a bérlők, illetve a különböző üzleti és extrém rendezvények számára, mint például a Westend Tetőkert, ami a város legnagyobb tetőkertje, vagy a külső parkolóház 7.400 m2-es nyitott tere. A lokációnak, a folyamatosan megújuló épületnek és a fenntartható üzemeltetésnek is köszönhető tehát, hogy a Westend bevásárlóközpont 25 éve a leglátogatottabb bevásárlóközpont nemcsak Budapesten, de Magyarországon is”
– emelte ki Karácsonyi András.

Csordás Stefánia
Csordás Stefánia a Vodafone magyarországi, majd brit vállalatánál kezdte pályafutását, értékesítési és marketing területen. Ezt követően az EE brit telekommunikációs szolgáltatónál dolgozott a vezetékes üzletág árazási stratégiáján és az ügyfélbázis életciklus-menedzsmentjén, majd az AICPA & CIMA pénzügyi kvalifikációk globális marketing stratégiáját irányította. A Westend látogatói üzletág vezetőjeként a 25 éve napi 50 ezer embert kiszolgáló bevásárlóközpont szerepét fogja erősíteni abban, hogy a vásárláson és az élményeken túlmutatóan is kiszolgálja a vendégek igényeit.
„A bevásárlóközpontok új korszakában a fogyasztók számára az élmény és a kényelem kerülnek előtérbe. Felgyorsult digitális világunkban a személyre szabott megoldások és az online és offline tér zökkenőmentes összekapcsolása válik meghatározóvá. Az intelligens és interaktív technológiák, illetve az adatalapú rendszerek alkalmazása új dimenziókat nyit meg a vásárlói élményben, ezzel egyidejűleg az okos megoldások és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség átalakítja a bevásárlóközpontok működését”
– hangsúlyozta Csordás Stefánia.
Kapcsolódó cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Fenntartható mobilitás a Westendben: úttörő mikromobilitási fejlesztések
A Westend bevásárlóközpont új, „Westend – összekapcsolva a várossal” nevű…
Tovább olvasom >Közel 250-en képzelték el, milyen lesz a jövő bevásárlóközpontja
Lezárult a logópályázat a Westendben, amire közel 250 alkotás érkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >