Egy időben, egy helyen a Gelatissimo és az Intergastra szakmai kiállítás
Négy év szünet után rendezték meg az INTERGASTRÁ-t, a gasztronómia és a szállodaipar vezető vásárát Stuttgartban, ahol a vendéglátás világa találkozik. A hangsúly egyértelműen a szakmai tapasztalatcserén, az egymástól való tanuláson és az együttműködéssel elérhető fejlődésen volt. Február 3. és 7. között 98 nemzet 88 000 látogatója és a vendéglátó ágazat képviselői friss ötleteket és új koncepciókat ismerhettek meg.
Több mint 1300 kiállító – köztük jól ismert vállalatok és induló vállalkozások – termékeit, valamint a HoReCa iparág aktuális kihívásaira született megoldásait mutatták be az INTERGASTRA különböző tematikus csarnokaiban. A vásár a következő területeket ölelte fel: „Lakberendezés és étkészletek”, „Digitális megoldások, szolgáltatások és informatika”, „Italok”, „Kültéri vendéglátás”, „Kávé, édességek”, „Konyhatechnológia”, „Élelmiszerek”, „Egyesületek és szervezetek” és „Fagylalt”. A vállalatok termékbemutatói mellett a vásár kiterjedt támogató programot kínált panelbeszélgetésekkel, előadásokkal, szemináriumokkal és workshopokkal, továbbá különböző versenyekkel.
A GELATISSIMO fagylaltvásár – amely szokás szerint párhuzamosan zajlott az INTERGASTRÁ-val – Európa legjobb fagylaltkészítőinek és fagylaltmestereinek érdekes élő workshopjaival, valamint olyan izgalmas versenyekkel jelentkezett, mint a Grand Prix GELATISSIMO és az Intercoppa.
A stuttgarti vásár másik fénypontja volt a lenyűgöző különleges bemutató „OUTDOOR. AMBIENTE. LIVING” a kiállítási parkban, ahol a kiállító cégek valós körülmények között mutatták be a nap- és időjárás elleni védelem innovatív megoldásait a szabadtéri vendéglátáshoz.
Az INTERGASTRA különböző témájú termeiben több mint 1300 kiállító, köztük neves cégek és fiatal start-upok is bemutatták termékeiket és megoldásaikat a vendéglátás és szállodaipar aktuális kihívásaira. A vásár a következő területekre oszlik: „Bútorozás és étkészlet”, „Digitális megoldások, szolgáltatások és informatika”, „Italok”, „Kültéri vendéglátás”, „Kávé, cukrászsütemények és automaták”, „Konyhatechnika”, „Étel” és „ Egyesületek és szervezetek”. Az INTERGASTRA idén új prioritásokat állított fel a FOCUS VENDING-gel, amelyet a Német Automata-ipari Szövetség (BDV) segítségével tervezett és valósított meg, valamint a digitális megoldások csarnoka. A vásár a cégkiállítások mellett széleskörű támogató programot kínált beszélgetésekkel, előadásokkal, szemináriumokkal és workshopokkal, valamint különböző versenyekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Milyen kiállítást válasszunk 2020-ban?
Hagyományainkat követve a Trade magazin idei utolsó számában közzétesszük a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >