Egy hét múlva nyit a PLMA szakkiállítás
Ahogy már korábbi cikkünkben jeleztük, május 31 -június 1. nyitja meg a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége a „World of Private Label” nemzetközi szakkiállítást az amszterdami RAI kiállítóközpontban.
A Szövetség (PLMA) tagsága 70 ország 3500 gyártó és beszállító vállalatából áll. A „World of Private Label” nemzetközi szakkiállítás kiállítói szélesebb körből érkeznek, 50 nemzeti és regionális pavilonban 36 ország vonultatja fel sajátmárkás portékáját, és az egyéni standokra is 70 országból érkeznek kiállítók. Összesen 40 000 négyzetméteren 2500 vállalat mutatkozik be. A RAI kiállítóközpont mind a 12 csarnoka megtelt. Az Európa részben csak élelmiszer, a Holland részlegben csak non-food, a Park komplexumban pedig food és non-food kiállítók vegyesen jelennek meg.
A látogatók több, mint 80 országból regisztráltak, köztük szupermarketek, hipermarketek, diszkontok, drogériák, áruházak, importőrök és exportőrök beszerzői, gyártók, tanácsadók, ügynökök, közvetítők, csomagolási és dizájn szakértők is.
Nyitó napon, május 31. kedden 9:00 és 18:30, szerdán pedig 9:00 és 16:30 között tart nyitva a kiállítás.
Innováció és inspiráció
Három kiemelt területen speciális bemutatóval várják az érdeklődőket. A PLMA “Idea Supermarket” területén 62 kiskereskedő Európa, USA, Latin-Amerika, Afrika és Ázsia tájairól mutatja be a sajátmárkás retail újdonságokat, trendeket, fejlesztéseket, mintegy világkörüli sajátmárkás körképet, rögtönzött Föld körüli utazást biztosítva az ide látogatóknak.
A PLMA’s New Product Expo több mint 500 új terméket vonultat fel, a gyártók innovatív termék ötleteit, marketing és csomagolás megoldásait bemutatva
PLMA’s 2022 International “Salute to Excellence Awards” és “Wine Awards” területen pedig a versenyen díjazott termékek és kiskereskedői sajátmárkás programok kapnak elismerést és publicitást az innováció és minőség jegyében.
Bevezető napi szeminárium
Fontos tudni, hogy a rendezvény 0. napján, május 30-án hétfőn 14:00-16:00 időtartamban angol nyelvű szemináriumi előadásokat szerveznek, a RAI Fórumközpontjában, ahol neves iparági szakértők mutatják be a legújabb insight-okat előadásaikban. A rendezvényre a belépés ingyenes minden regisztrált látogatónak és kiállítónak, aki érvényes „World of Private Label” belépőkártyával rendelkezik.
Videós formában kihirdetik a PLMA Salute to Excellence díjának nyerteseit, majd a Nielsen áttekintést ad a legújabb sajátmárkás, országonkénti piacrészesedési adatokról és trendekről. Előadó: Sebastiaan Buchholtz, Senior Analytical Consultant, NielsenIQ. Utána a McKinsey olyan új insightokat és perspektívákat mutat be, amelyek 2022-ben és azután is alakítják az európai élelmiszer-kiskereskedelmet, a legfrissebb „State of Grocery Europe: Navigating the Market Headwinds” című jelentésük alapján. Előadó: Francois Videlaine és Sebastian Gatzer, Partners, McKinsey & Company. Végül bemutatják a PLMA új nemzetközi fogyasztói felmérésének (PLMA’s International Consumer Survey) eredményeit, amelynek címe „Egyformán vásárolnak-e az európaiak: a fogyasztók világjárvány utáni magatartásának felmérése” (Will Europeans ever shop the same? Assessing consumers’ post-pandemic behaviour).
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >