Egy év alatt 16 százalékkal nőtt a Douglas eredménye
Európa legnagyobb illatszer-forgalmazó hálózata tavaly 1,1 milliárd euró bevételt ért el.
A német Douglas Holding AG adózott eredménye a 2006/2007-es üzleti évben 88,1 millió euróra emelkedett, az árbevétel hat százalékkal nőtt. A Douglas elsősorban Törökoszágban és Szlovákiában bővítette üzlethálózatát; augusztusban felvásárolta a litván Baltic Cosmetic Holdingot, amely a balti államok parfüméria-piacán 78 százalékos részesedéssel rendelkezik. A vállalat tavaly eladta Rene Kern ékszerüzletágát, hogy ezzel is erősítse pozícióit a lengyel és holland parfüm piacon. Németországban csupán 1,5 százalékkal nőtt a bevétel, külföldön azonban 15,6 százalékkal növekedtek a cég eladásai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >