Egy év alatt 16 százalékkal nőtt a Douglas eredménye
Európa legnagyobb illatszer-forgalmazó hálózata tavaly 1,1 milliárd euró bevételt ért el.
A német Douglas Holding AG adózott eredménye a 2006/2007-es üzleti évben 88,1 millió euróra emelkedett, az árbevétel hat százalékkal nőtt. A Douglas elsősorban Törökoszágban és Szlovákiában bővítette üzlethálózatát; augusztusban felvásárolta a litván Baltic Cosmetic Holdingot, amely a balti államok parfüméria-piacán 78 százalékos részesedéssel rendelkezik. A vállalat tavaly eladta Rene Kern ékszerüzletágát, hogy ezzel is erősítse pozícióit a lengyel és holland parfüm piacon. Németországban csupán 1,5 százalékkal nőtt a bevétel, külföldön azonban 15,6 százalékkal növekedtek a cég eladásai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >