Egy év alatt 16 százalékkal nőtt a Douglas eredménye
Európa legnagyobb illatszer-forgalmazó hálózata tavaly 1,1 milliárd euró bevételt ért el.
A német Douglas Holding AG adózott eredménye a 2006/2007-es üzleti évben 88,1 millió euróra emelkedett, az árbevétel hat százalékkal nőtt. A Douglas elsősorban Törökoszágban és Szlovákiában bővítette üzlethálózatát; augusztusban felvásárolta a litván Baltic Cosmetic Holdingot, amely a balti államok parfüméria-piacán 78 százalékos részesedéssel rendelkezik. A vállalat tavaly eladta Rene Kern ékszerüzletágát, hogy ezzel is erősítse pozícióit a lengyel és holland parfüm piacon. Németországban csupán 1,5 százalékkal nőtt a bevétel, külföldön azonban 15,6 százalékkal növekedtek a cég eladásai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >