Egy év alatt 16 százalékkal nőtt a Douglas eredménye
Európa legnagyobb illatszer-forgalmazó hálózata tavaly 1,1 milliárd euró bevételt ért el.
A német Douglas Holding AG adózott eredménye a 2006/2007-es üzleti évben 88,1 millió euróra emelkedett, az árbevétel hat százalékkal nőtt. A Douglas elsősorban Törökoszágban és Szlovákiában bővítette üzlethálózatát; augusztusban felvásárolta a litván Baltic Cosmetic Holdingot, amely a balti államok parfüméria-piacán 78 százalékos részesedéssel rendelkezik. A vállalat tavaly eladta Rene Kern ékszerüzletágát, hogy ezzel is erősítse pozícióit a lengyel és holland parfüm piacon. Németországban csupán 1,5 százalékkal nőtt a bevétel, külföldön azonban 15,6 százalékkal növekedtek a cég eladásai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >