Egy cseh e-kereskedelmi cég miért hagyja ki Szlovákiát és nyit céget Magyarországon?
A kereskedelmi kongresszuson, amit Szlovákia vezető kereskedelmi szaklapja, a Tovar&Predaj tart a Pozsony melletti városban Szencen, május 14-én Tomás Cupr a www.rohlik.cz sikeres online élelmiszerüzlettől részt vesz egy panel beszélgetésben, ahol más szakértőkkel együtt megvitatják az online élelmiszerkereskedelem jövőjét Szlovákiában és Közép-Európában. Tomás el fogja mondani, miért döntött úgy, hogy a Rohlik most miért nem Szlovákiában alapít céget, hanem erőfeszítéseit inkább a magyar piacra fókuszálja.
A panel beszélgetés fő témája A SZLOVÁKOK MEG AKARJÁK-E TANULNI, HOGY ÉLELMISZERT ONLINE VÁSÁROLJANAK? Elemzik majd az online FMCG kereskedelmet Szlovákiában és más országokban, és áttekintik, hogy egyes piacok miért nem olyan fejlettek mint máshol, például a Cseh Köztársaságban. Mi akadályozza, hogy több online élelmiszer és drogéria üzletet alapítsanak? Hogyan viszonyulnak a neten való vásárláshoz? Számíthatunk friss áruk eladásának növekedésére interneten keresztül a jővőben? Online üzlet nyitásában gondolkouó egyetlen kereskedő vagy beszállító sem hagyhatja ki ezt a panel beszélgetést május 14-én. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >