Egy cseh e-kereskedelmi cég miért hagyja ki Szlovákiát és nyit céget Magyarországon?
A kereskedelmi kongresszuson, amit Szlovákia vezető kereskedelmi szaklapja, a Tovar&Predaj tart a Pozsony melletti városban Szencen, május 14-én Tomás Cupr a www.rohlik.cz sikeres online élelmiszerüzlettől részt vesz egy panel beszélgetésben, ahol más szakértőkkel együtt megvitatják az online élelmiszerkereskedelem jövőjét Szlovákiában és Közép-Európában. Tomás el fogja mondani, miért döntött úgy, hogy a Rohlik most miért nem Szlovákiában alapít céget, hanem erőfeszítéseit inkább a magyar piacra fókuszálja.

Tomas Cupr
A panel beszélgetés fő témája A SZLOVÁKOK MEG AKARJÁK-E TANULNI, HOGY ÉLELMISZERT ONLINE VÁSÁROLJANAK? Elemzik majd az online FMCG kereskedelmet Szlovákiában és más országokban, és áttekintik, hogy egyes piacok miért nem olyan fejlettek mint máshol, például a Cseh Köztársaságban. Mi akadályozza, hogy több online élelmiszer és drogéria üzletet alapítsanak? Hogyan viszonyulnak a neten való vásárláshoz? Számíthatunk friss áruk eladásának növekedésére interneten keresztül a jővőben? Online üzlet nyitásában gondolkouó egyetlen kereskedő vagy beszállító sem hagyhatja ki ezt a panel beszélgetést május 14-én. Regisztráljon még ma az alábbi oldalon: www.tapcon.sk/en/registration.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >