Egy brit felmérés szerint nem a legnagyobb márkák a legetikusabbak a szeszesitalok kategóriájában
Egy brit új kutatás szerint a Juniper Green gin és a Nc’Nean whisky a legetikusabb márkák a szeszesitalok kategóriájában.
A The Good Shopping Guide friss, etikussági és fenntarthatósági rangsora 36 szeszesital környezetvédelemmel, állatokkal és emberekkel szemben tanúsított magatartását vizsgálta az Egyesült Királyságban és az ez alapján felállított skálán az LVMH, a Diageo és a Brown-Forman tulajdonában lévő márkák – így a Hennessy, a Smirnoff és a Jack Daniel’s – kapták a legalacsonyabb pontszámot.
A legjobban a Juniper Green bio gin márka és az Nc’Nean bio, fenntartható whisky márka teljesített, mindkettő 92 pontot ért el.
A középmezőnyben lévő Bacardi, Bombay Sapphire, Hendrick’s és Whitley Neill 62 pontot kapott, míg az Absolut, a Malibu és a Havana Club 46 pontot ért el.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a szeszesitalok kategóriájában etikus viselkedés szempontjából magas értékeléseket láthatunk, különösen a legújabb márkák esetében” – mondta Kat Alexander, a The Good Shopping Guide igazgatója. „Néhány márka esetében még van mit tenni, különösen a környezeti hatások tekintetében. Reméljük, hogy a közeljövőben az általunk vizsgált összes etikai kritérium tekintetében előrelépést fogunk látni„.”
Kapcsolódó cikkeink
Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >