Egészségesen az iskolapadban!
A Lidl Magyarország a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének közreműködésével országos, tájékoztató kampányt indít azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozására, összefüggésben az iskolakezdéssel, elsősorban a kisétkezésekre koncentrálva.
Az áruházlánc praktikus tanácsokkal, egészséges szendvicsrecept kiadvánnyal igyekszik segíteni a szülőknek. A MDOSZ közreműködésével, válogatott alapanyagok figyelembevételével összeállított receptfüzet ötleteket ad ahhoz, hogyan és miből készítsünk gyorsan egészséges, tápláló és finom szendvicset gyermekünknek. A kiadvány tíz otthoni reggeli – és tíz iskolába elvihető szendvics receptúráját, elkészítési módját tartalmazza. A Lidl, a kampány folyamán, pályázati keretek között, a gyermekek tudatos táplálkozását szolgáló iskolai programokat is jutalmaz. A fődíj egy 1 millió forint értékű vásárlási utalvány.
„A napi szükséges energiabevitelnek a 20%-át a reggelinek kellene fedeznie. Ha ez elmarad, jelentkezhet a fáradtság, a vércukorszint esése, ami a fizikai és szellemi teljesítőképességet is rontja. Ma hazánkban minden harmadik diák reggeli nélkül ül be az iskolapadba, ami most, a tanévkezdéssel járó leterheltség miatt különösen nagy veszélyt jelent a tanulókra. Ezért is fontos felhívni a szülők figyelmét arra, hogy kínáljanak egészséges, tápláló reggelit, tízórait gyermekiknek” – mondta Kubányi Jolán, a kampányindító sajtótájékoztatón.
A sajtóeseményen a figyelemfelhívás és a szakszerű tájékoztatás érdekében a Lidl Magyarország és a MDOSZ együttműködési megállapodást írt alá. „Az áruházlánc elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében. Az idén tavasszal bevezetett Egészséges kasszákkal az ártalmas nassolástól igyekszik a Lidl megóvni a gyermekeket, a most induló kampánnyal is valódi, gyakorlati támogatást szeretne nyújtani a szülőknek” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A kampányindító sajtótájékoztatón bemutatásra kerültek a kampány elemei. Az eseményt követően, egy rendhagyó egészségtan óra keretében az Óbudai Nagy László Általános Iskola tanulói, dietetikus szakember közreműködésével egészséges szendvicseket készítettek.
A magyar gyerekek táplálkozása nem kellőképpen egészséges. Nem fogyasztanak elegendő tejterméket, élelmi rostot és hatszor annyi fehérlisztes terméket esznek, mint teljes kiőrlésű gabonából készült terméket. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >