Egészséges táplálkozás, fenntartható termelés
A Kék Fehér Szív egy olyan civil szervezet, amely összegyűjti a gazdálkodókat, a tenyésztőket, a takarmányipari és élelmiszer-feldolgozó vállalatokat, a kiskereskedőket, a forgalmazókat, de az olyan szereplőket is, mint az egészségügyi szakemberek, tudósok és természetesen a fogyasztókat.
– Célunk, hogy az előállított termékek tápanyagokban, jó zsírsavakban gazdagok legyenek, megfizethető áron kerüljenek a boltokba, miközben csökkentjük az előállítás során az éghajlatra gyakorolt hatást. Számos kutatás és klinikai vizsgálat bizonyítja, hogy ha helyesebben etetjük az állatokat omega-3-ban gazdag takarmánnyal, akkor helyesebb ételek kerülnek az emberek asztalára is – avat be Pattzai Szabolcs, a Kék Fehér Szív magyarországi igazgatója.
A Kék Fehér Szív termékek hozzáadott értéket teremtenek az értéklánc minden egyes tagjának: a fogyasztóknak jobb egészséget, a gyártóknak jobb termékösszetételt, a gazdálkodóknak magasabb hozamot, a Földnek pedig kisebb karbonlábnyomot.
– A feladatunk, hogy a teljes értéklánc minden tagjával együttműködjünk, így csatlakozhat hozzánk gazdálkodó, gyártó, forgalmazó, kereskedő, egészségügyi szakember, de akár egy egészségtudatos fogyasztó is – teszi hozzá Pattzai Szabolcs.
Magyarországon közel 20 tejtermék és pékáru viseli a Kék Fehér Szív logót, de a világban már közel 5000 ilyen terméket találhatunk.
– Meg kell értenünk, hogy az olyan egészségügyi gondok, mint az elhízás vagy a cukorbetegség, mind összefüggnek azzal, hogy mit eszünk. A szaktudásunk abban rejlik, hogy feltártuk az összefüggéseket a szántóföldi nyersanyagok, a haszonállatok étrendje és a fogyasztók tányérjára kerülő ételek között. Ez nem fogja megoldani az összes egészségügyi problémát, de egy fontos részét képezi a megelőzésnek. Mindez a termelők és gyártók számára valós üzleti lehetőséget jelent, mert a fogyasztók egyre jobban nyitni fognak ebbe az irányba, és ezért hajlandóak többet fizetni – hangsúlyozza a Kék Fehér Szív magyarországi igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >