Egészséges táplálkozás, fenntartható termelés
A Kék Fehér Szív egy olyan civil szervezet, amely összegyűjti a gazdálkodókat, a tenyésztőket, a takarmányipari és élelmiszer-feldolgozó vállalatokat, a kiskereskedőket, a forgalmazókat, de az olyan szereplőket is, mint az egészségügyi szakemberek, tudósok és természetesen a fogyasztókat.

Pattzai Szabolcs
igazgató
Kék Fehér Szív
– Célunk, hogy az előállított termékek tápanyagokban, jó zsírsavakban gazdagok legyenek, megfizethető áron kerüljenek a boltokba, miközben csökkentjük az előállítás során az éghajlatra gyakorolt hatást. Számos kutatás és klinikai vizsgálat bizonyítja, hogy ha helyesebben etetjük az állatokat omega-3-ban gazdag takarmánnyal, akkor helyesebb ételek kerülnek az emberek asztalára is – avat be Pattzai Szabolcs, a Kék Fehér Szív magyarországi igazgatója.
A Kék Fehér Szív termékek hozzáadott értéket teremtenek az értéklánc minden egyes tagjának: a fogyasztóknak jobb egészséget, a gyártóknak jobb termékösszetételt, a gazdálkodóknak magasabb hozamot, a Földnek pedig kisebb karbonlábnyomot.
– A feladatunk, hogy a teljes értéklánc minden tagjával együttműködjünk, így csatlakozhat hozzánk gazdálkodó, gyártó, forgalmazó, kereskedő, egészségügyi szakember, de akár egy egészségtudatos fogyasztó is – teszi hozzá Pattzai Szabolcs.
Magyarországon közel 20 tejtermék és pékáru viseli a Kék Fehér Szív logót, de a világban már közel 5000 ilyen terméket találhatunk.
– Meg kell értenünk, hogy az olyan egészségügyi gondok, mint az elhízás vagy a cukorbetegség, mind összefüggnek azzal, hogy mit eszünk. A szaktudásunk abban rejlik, hogy feltártuk az összefüggéseket a szántóföldi nyersanyagok, a haszonállatok étrendje és a fogyasztók tányérjára kerülő ételek között. Ez nem fogja megoldani az összes egészségügyi problémát, de egy fontos részét képezi a megelőzésnek. Mindez a termelők és gyártók számára valós üzleti lehetőséget jelent, mert a fogyasztók egyre jobban nyitni fognak ebbe az irányba, és ezért hajlandóak többet fizetni – hangsúlyozza a Kék Fehér Szív magyarországi igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >