Egészséges európaiak – az uniós probiotikus piac megduplázódik az elkövetkező években
A Frost and Sullivan elemzése szerint az európai probiotikus piac 2013-re több mint duplájára nő. A termékskálából a yoghurtok és a yoghurtitalok a legnépszerűbbek.
Stratégiai elemzők szerint a tavalyi 45 millió eurós
forgalomról 2013-ra akár 120 millió eurót is elérheti a probiotikus termékek
értékesítése. Európában leginkább a német piac bővül, de jól teljesít a francia
és az angol probiotikus piac is. Olaszországban és Görögországban leginkább a
diétás probiotikus ételek fogynak, az általános probiotikus termékek piaca
kisebb. Kelet-Európában most kezd növekedni a piac. A legtöbb egészséges
terméket a kisgyereknek fejlesztik ki.
Az Unió júliusban érvénybe lépett szabályai szerint a
gyártónak független intézettel kell igazoltatnia a termék egészségre gyakorolt
kiemelkedő hatását, és listáztatnia is kell a terméket az uniós hatóságnál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >