Egész évben pörög a nyár! – Görögdinnye ízvilágú energiaitallal bővült a HELL STRONG termékcsalád
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG-márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő exportpiaca is bizonyít. A 100%-ban magyar brand 2006-ban született, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig – mára közel 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül többek között Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének, a nemzetközi marketingkommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti. A HELL ENERGY az energiaital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumíniumitaldoboz-gyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.
A HELL energiaitalok portfóliójának kialakításban kiemelt szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus energiaitalokon kívül így olyan innovatív termékek is megjelennek a kínálatban, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20% koffeintartalmú HELL STRONG vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég egyik védjegye olyan funkcionális italok gyártása, amely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül plusz összetevőket is tartalmaz.
Ezt a törekvést erősíti legújabb fejlesztésük, az új, görögdinnyés ízvilágú HELL ENERGY STRONG Watermelon is, amely a már megszokott 32 mg/100 ml helyett 20 százalékkal több koffeinnel, tartósítószermentesen, 5-féle B-vitamin hozzáadásával készül. Sokak számára ismerős lehet a görögdinnyés ízvilág a HELL portfóliójában, hiszen igen népszerű termék volt a tavaly nyári szezonban. A döntés emiatt is volt olyan egyértelmű – a kedvelt ízvariáns a görögdinnye színeire utaló zöld-piros-fekete aludobozban állandó helyet kapott a termékkínálatban. A STRONG termékcsaládban az új íz mellett továbbra is elérhető az alma- és tuttifruttiíz kombinációjával készülő Apple, illetve a Red Grape, ami a magyar márka és egyben a hazai piac első ízesített energiaitala volt. Végül, de nem utolsósorban a gyártó egyik leginnovatívabb termékét, a FOCUS-t is a HELL STRONG család tudhatja magáénak: a 11 összetevővel, többek között Magnéziummal és L-karnitinnal készülő funkcionális italban megtalálható plusz vitaminok hozzájárulnak a fáradás és kifáradás csökkentéséhez, az idegrendszer normál működéséhez, valamint a normál pszichológiai funkció fenntartásához.
A STRONG funkcionális energiaitalok valamennyi tagja természetesen B2-, B3-, B5-, B6-, B12-vitaminnal, tartósítószer nélkül és végtelenszer újrahasznosítható 250 ml-es aludobozban elérhető a boltok polcain.
A HELL ENERGY-nél a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem stratégia épül rá, és az valódi tettekben mutatkozik meg. A cégcsoport hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinek 95 százaléka alumíniumdobozban került forgalomba, melyek világszinten is kimagasló újrahasznosított tartalommal és alacsony karbonlábnyommal rendelkeznek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Fókuszban a termelői piacok szakmai napot és piacbemutatót szervez a NAK
Termelői piac a XXI. században címmel szakmai rendezvényt és piacbemutatót…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >A PICK idén is megmozgatja az embereket, hozzájárulva ezzel a közösségi élményekhez
Teremtsünk életre szóló ízemlékeket a kirándulások és közös szurkolások során…
Tovább olvasom >