Egész évben pörög a nyár! – Görögdinnye ízvilágú energiaitallal bővült a HELL STRONG termékcsalád
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG-márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő exportpiaca is bizonyít. A 100%-ban magyar brand 2006-ban született, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig – mára közel 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül többek között Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének, a nemzetközi marketingkommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti. A HELL ENERGY az energiaital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumíniumitaldoboz-gyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.
A HELL energiaitalok portfóliójának kialakításban kiemelt szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus energiaitalokon kívül így olyan innovatív termékek is megjelennek a kínálatban, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20% koffeintartalmú HELL STRONG vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég egyik védjegye olyan funkcionális italok gyártása, amely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül plusz összetevőket is tartalmaz.
Ezt a törekvést erősíti legújabb fejlesztésük, az új, görögdinnyés ízvilágú HELL ENERGY STRONG Watermelon is, amely a már megszokott 32 mg/100 ml helyett 20 százalékkal több koffeinnel, tartósítószermentesen, 5-féle B-vitamin hozzáadásával készül. Sokak számára ismerős lehet a görögdinnyés ízvilág a HELL portfóliójában, hiszen igen népszerű termék volt a tavaly nyári szezonban. A döntés emiatt is volt olyan egyértelmű – a kedvelt ízvariáns a görögdinnye színeire utaló zöld-piros-fekete aludobozban állandó helyet kapott a termékkínálatban. A STRONG termékcsaládban az új íz mellett továbbra is elérhető az alma- és tuttifruttiíz kombinációjával készülő Apple, illetve a Red Grape, ami a magyar márka és egyben a hazai piac első ízesített energiaitala volt. Végül, de nem utolsósorban a gyártó egyik leginnovatívabb termékét, a FOCUS-t is a HELL STRONG család tudhatja magáénak: a 11 összetevővel, többek között Magnéziummal és L-karnitinnal készülő funkcionális italban megtalálható plusz vitaminok hozzájárulnak a fáradás és kifáradás csökkentéséhez, az idegrendszer normál működéséhez, valamint a normál pszichológiai funkció fenntartásához.
A STRONG funkcionális energiaitalok valamennyi tagja természetesen B2-, B3-, B5-, B6-, B12-vitaminnal, tartósítószer nélkül és végtelenszer újrahasznosítható 250 ml-es aludobozban elérhető a boltok polcain.
A HELL ENERGY-nél a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem stratégia épül rá, és az valódi tettekben mutatkozik meg. A cégcsoport hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinek 95 százaléka alumíniumdobozban került forgalomba, melyek világszinten is kimagasló újrahasznosított tartalommal és alacsony karbonlábnyommal rendelkeznek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >