Egész évben pörög a nyár! – Görögdinnye ízvilágú energiaitallal bővült a HELL STRONG termékcsalád
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG-márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő exportpiaca is bizonyít. A 100%-ban magyar brand 2006-ban született, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig – mára közel 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül többek között Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének, a nemzetközi marketingkommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti. A HELL ENERGY az energiaital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumíniumitaldoboz-gyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.
A HELL energiaitalok portfóliójának kialakításban kiemelt szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus energiaitalokon kívül így olyan innovatív termékek is megjelennek a kínálatban, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20% koffeintartalmú HELL STRONG vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég egyik védjegye olyan funkcionális italok gyártása, amely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül plusz összetevőket is tartalmaz.
Ezt a törekvést erősíti legújabb fejlesztésük, az új, görögdinnyés ízvilágú HELL ENERGY STRONG Watermelon is, amely a már megszokott 32 mg/100 ml helyett 20 százalékkal több koffeinnel, tartósítószermentesen, 5-féle B-vitamin hozzáadásával készül. Sokak számára ismerős lehet a görögdinnyés ízvilág a HELL portfóliójában, hiszen igen népszerű termék volt a tavaly nyári szezonban. A döntés emiatt is volt olyan egyértelmű – a kedvelt ízvariáns a görögdinnye színeire utaló zöld-piros-fekete aludobozban állandó helyet kapott a termékkínálatban. A STRONG termékcsaládban az új íz mellett továbbra is elérhető az alma- és tuttifruttiíz kombinációjával készülő Apple, illetve a Red Grape, ami a magyar márka és egyben a hazai piac első ízesített energiaitala volt. Végül, de nem utolsósorban a gyártó egyik leginnovatívabb termékét, a FOCUS-t is a HELL STRONG család tudhatja magáénak: a 11 összetevővel, többek között Magnéziummal és L-karnitinnal készülő funkcionális italban megtalálható plusz vitaminok hozzájárulnak a fáradás és kifáradás csökkentéséhez, az idegrendszer normál működéséhez, valamint a normál pszichológiai funkció fenntartásához.
A STRONG funkcionális energiaitalok valamennyi tagja természetesen B2-, B3-, B5-, B6-, B12-vitaminnal, tartósítószer nélkül és végtelenszer újrahasznosítható 250 ml-es aludobozban elérhető a boltok polcain.
A HELL ENERGY-nél a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem stratégia épül rá, és az valódi tettekben mutatkozik meg. A cégcsoport hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinek 95 százaléka alumíniumdobozban került forgalomba, melyek világszinten is kimagasló újrahasznosított tartalommal és alacsony karbonlábnyommal rendelkeznek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >