Egész évben pörög a nyár! – Görögdinnye ízvilágú energiaitallal bővült a HELL STRONG termékcsalád
A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG-márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő exportpiaca is bizonyít. A 100%-ban magyar brand 2006-ban született, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig – mára közel 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül többek között Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének, a nemzetközi marketingkommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti. A HELL ENERGY az energiaital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumíniumitaldoboz-gyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.
A HELL energiaitalok portfóliójának kialakításban kiemelt szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus energiaitalokon kívül így olyan innovatív termékek is megjelennek a kínálatban, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20% koffeintartalmú HELL STRONG vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég egyik védjegye olyan funkcionális italok gyártása, amely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül plusz összetevőket is tartalmaz.
Ezt a törekvést erősíti legújabb fejlesztésük, az új, görögdinnyés ízvilágú HELL ENERGY STRONG Watermelon is, amely a már megszokott 32 mg/100 ml helyett 20 százalékkal több koffeinnel, tartósítószermentesen, 5-féle B-vitamin hozzáadásával készül. Sokak számára ismerős lehet a görögdinnyés ízvilág a HELL portfóliójában, hiszen igen népszerű termék volt a tavaly nyári szezonban. A döntés emiatt is volt olyan egyértelmű – a kedvelt ízvariáns a görögdinnye színeire utaló zöld-piros-fekete aludobozban állandó helyet kapott a termékkínálatban. A STRONG termékcsaládban az új íz mellett továbbra is elérhető az alma- és tuttifruttiíz kombinációjával készülő Apple, illetve a Red Grape, ami a magyar márka és egyben a hazai piac első ízesített energiaitala volt. Végül, de nem utolsósorban a gyártó egyik leginnovatívabb termékét, a FOCUS-t is a HELL STRONG család tudhatja magáénak: a 11 összetevővel, többek között Magnéziummal és L-karnitinnal készülő funkcionális italban megtalálható plusz vitaminok hozzájárulnak a fáradás és kifáradás csökkentéséhez, az idegrendszer normál működéséhez, valamint a normál pszichológiai funkció fenntartásához.
A STRONG funkcionális energiaitalok valamennyi tagja természetesen B2-, B3-, B5-, B6-, B12-vitaminnal, tartósítószer nélkül és végtelenszer újrahasznosítható 250 ml-es aludobozban elérhető a boltok polcain.
A HELL ENERGY-nél a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem stratégia épül rá, és az valódi tettekben mutatkozik meg. A cégcsoport hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinek 95 százaléka alumíniumdobozban került forgalomba, melyek világszinten is kimagasló újrahasznosított tartalommal és alacsony karbonlábnyommal rendelkeznek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >