Látványos étteremmarketing
A kaliforniai Moss Landing remek tengeri fogásokról ismert étterme, a Phil’s Fish Market nemcsak gasztronómiája révén ismert: a média sokat foglalkozik azzal a „szokásukkal”, hogy megkérdezik a vendéget, a világ melyik tájáról jött, és megkérik, jelölje lakóhelyét a falon lógó térképek valamelyikén. Kihagyjuk a tankönyvbe illő értékeléseket (bár nevüket abban is biztosan a jobbak közé vésnék), ehelyett feltesszük a kérdéseket: Ön szerint hányan nem fényképezik le az ott járók közül a térképeket, főleg, ha ők is beszúrhattak egy zászlócskát? Hányan nem beszélnek otthon az étteremről? Melyik étteremre emlékszik leghatározottabban a hazatérő vendég? Nos: a megkülönböztethetőség fél siker!. //
Kapcsolódó cikkeink
A World Culinary Awards idén is díjazta a legjobb éttermeket
A gasztronómiai világ legjobbjait ünneplő World Culinary Awards idén is…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: nők az élen
Női topmenedzserek kerültek idén mindkét kommunikációs toplista, a marketingvezetőket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >