Látványos étteremmarketing
A kaliforniai Moss Landing remek tengeri fogásokról ismert étterme, a Phil’s Fish Market nemcsak gasztronómiája révén ismert: a média sokat foglalkozik azzal a „szokásukkal”, hogy megkérdezik a vendéget, a világ melyik tájáról jött, és megkérik, jelölje lakóhelyét a falon lógó térképek valamelyikén. Kihagyjuk a tankönyvbe illő értékeléseket (bár nevüket abban is biztosan a jobbak közé vésnék), ehelyett feltesszük a kérdéseket: Ön szerint hányan nem fényképezik le az ott járók közül a térképeket, főleg, ha ők is beszúrhattak egy zászlócskát? Hányan nem beszélnek otthon az étteremről? Melyik étteremre emlékszik leghatározottabban a hazatérő vendég? Nos: a megkülönböztethetőség fél siker!. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Egyre többen választják az éttermi karácsonyi menüt
Az ünnepi időszak közeledtével sokan döntenek úgy, hogy az idei…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >A vacsora előtt egy darabig azt hajtogatta… – A nap videója
Rendkívül látványos, ugyanakkor nagyon egyszerű szalvétahajtogatási módszerek kis ée nagy…
Tovább olvasom >Terméklista a-tól z-ig – A nap képe
Tegnap egy bevásárlókocsira szerelt információs térképre mondtuk, hogy vásárlóbarát, mára…
Tovább olvasom >