Edukációs kampány indult a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron Minimum alkohol, maximum élvezet néven folytatta tavaly indított Másnap máshogy edukációs kampányát a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért.
Az idei három hónapos nyári kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakozott saját videós tartalmaikkal, így három videó is készült a témában, melyek az Italmérték online felületein és a tartalomgyártók saját csatornáin is elérhetővé váltak. A népszerű nyári koncert- és fesztiválhelyszíneken készített videós tartalmak célja az volt, hogy aktív, valós párbeszédet indítsanak el a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint, hogy az edukatív információkat és a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenetet hitelesen, relevánsan adják át laza, kötetlen stílusban. A videók összesen több, mint 40 ezres megtekintést generáltak a nyár folyamán.
„Egy igen sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, mely elérte célját, azaz sikerült mozgósítania nem csak a fiatal felnőtteket, de az idősebb korosztályt is, és ösztönöznie őket a tudatosabb alkoholfogyasztás irányába. Ezt támasztja alá, hogy a Miskovits Marci és Katz Dávid által készített interjúkból összeállított videós tartalmak több tízezres elérést produkáltak az online felületeken és a közösségimédia-kihívásban is több százan vettek részt. A résztvevők között páros Balaton Sound jegyeket és Jegy.hu utalványokat sorsoltunk ki, így is ösztönözve őket a tudatos, és egyúttal maximálisan élvezetes bulizásra”
– foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.
Népszerű közösségi média kihívás: #minimummalmaximum
Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaximum hashtaghez kapcsolódó közösségimédia-kihívással egészült ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak a #minimummalmaximum hashtaget használva kellett kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is. A kampány során, több, mint 500 hozzászólás érkezett, ugyancsak igazolva a kampány sikerességét és azt, hogy annak üzenetei valóban el is érték a megszólítani kívánt felnőtt alkoholfogyasztó közönséget.
Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács
Kapcsolódó cikkeink
Tudjuk, hogyan ittak a fiatalok idén nyáron: a fair játék, felelős italozás jegyében
Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, vagy aki…
Tovább olvasom >Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács üzenete az idén nyáron: Fair játék, felelős italozás
Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára.…
Tovább olvasom >DRS, EPR, GTIN, PPWR meg a szesz
A szeszesital-iparban érintett hazai gyártó és kereskedő vállalkozások aktuális problémáiról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >