Édesség innovációs díj a Rimóczi-Art-nak
A lajosmizsei Rimóczi-Art Kft. nyerte el „Maszkos Mikulás” újításával a Magyar Édességgyártók Szövetsége Édesség Innovációs Díját.
A Szövetség azért alapította a díjat, hogy tagsága szavazati alapján minden évben elismerje az előző esztendő során megjelent, innovációs szempontból kiemelkedő édességkészítői újítást.
A Szövetség indoklása szerint a vásárlók körében nagy népszerűséget szerzett, külföldi hírügynökségek figyelmét is felkeltő Maszkos Mikulás, akinek az arcát maszk takarja el, kiemelkedő példája annak, hogy az innováció, a termékfejlesztés nem állhat meg a jelenlegi helyzetben sem. A Szövetség hangsúlyozta, hogy a „Maszkos Mikulás” túlmutat azon a szemléleten, amely az élelmiszer innovációt kizárólag a receptúrák változtatásával köti össze.
Innoválni, új ötleteket megvalósítani a csomagolásban, a formák fejlesztésében (ahogy a maszkos mikulás is bizonyítja), a gyártástechnológiában, logisztikában, vagy akár a mindennapi működésben is lehet és kell is. A Rimóczi-Art a nevezetes Mikulás előtt már számos ötletes termékkel állt elő, például idegenforgalmi helyeken árusítóknak fejlesztett, nem olvadó drazséval, vagy többek között különleges grillázs készítményekkel.
A Maszkos Mikulás alapján odaítélt díjat Lajosmizsén adta át a maszkos Rimóczi László ügyvezetőnek Sánta Sándor, a Szövetség elnöke maszkban. A szűk körben megtartott ceremóniát Lajosmizse polgármestere, Basky András köszöntője tette teljessé.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >