Ed Sheerannel együttműködésben vezeti be a piacra a Tingly Ted’s csípős szószt a Heinz az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 02. 22. 09:34

Saját csípősszósz-márkáját a Heinz-cel együttműködésben dobja piacra Ed Sheeran az Egyesült Királyságban.

A Tingly Ted’s márka két termékkel debütál: a Tingly és Xtra Tingly. Az előbbi egy közepesen csípős szósz, míg az Xtra Tingly ” azoknak szól, akik a következő szintre akarják emelni a csípősséget”.

A piros jalapeñóból és paprika chiliből készült szószok „friss citromos jegyeket, füstös ízeket” viselnek magukon, valamint zöld- és egyéb fűszerek keverékét tartalmazzák, mesterséges összetevők nélkül.

A világsztárnak nem ez az első együttműködése a Heinz-cel: 2019-ben egy limitált kiadású üveges ketchupot dobott piacra „Edchup” néven.

„Minél idősebb vagyok, annál jobban szeretem és annál inkább szükségem van a fűszerre minden egyes étkezésnél” – mondta Sheeran, hozzátéve, hogy „olyan szószt akartam készíteni, amely legalább olyan helyet foglal el, mint a ketchup”.

„Egy éven át dolgoztam egy nagyszerű csapattal és próbáltam kiválasztani a tökéletes ízeket. Két abszolút ütős íz jött össze: Tingly és az Xtra Tingly.

„Nagyon izgatott vagyok, mert ez a termék tényleg olyasvalami, amit minden nap használok reggelihez, ebédhez és vacsorához is. Remélem, ti is annyira megszeretitek őket, mint én.”

Rafael Oliveira, a Kraft Heinz nemzetközi piacokért felelős EVP-je és elnöke szerint „ritka, hogy valaki olyan szenvedélyesen rajongjon a szószokért, mint mi. Nem titok, hogy Ed már most is az egyik legnagyobb Heinz Tomato Ketchup rajongó – így amikor meghallottuk, hogy saját csípős szószt akar készíteni, természetesen kaptunk az alkalmon.”

„Felkértük Edet, hogy működjön együtt, és gyorsan nekiálltunk egy olyan recept fejlesztésének, amely életre keltette az elképzelését. Mindössze öt hét alatt elkészítettük a prototípust…  Most pedig alig várjuk, hogy az mások is megkóstolhassák.”

The Grocer

Kapcsolódó cikkeink