Ed Sheerannel együttműködésben vezeti be a piacra a Tingly Ted’s csípős szószt a Heinz az Egyesült Királyságban
Saját csípősszósz-márkáját a Heinz-cel együttműködésben dobja piacra Ed Sheeran az Egyesült Királyságban.
A Tingly Ted’s márka két termékkel debütál: a Tingly és Xtra Tingly. Az előbbi egy közepesen csípős szósz, míg az Xtra Tingly ” azoknak szól, akik a következő szintre akarják emelni a csípősséget”.
A piros jalapeñóból és paprika chiliből készült szószok „friss citromos jegyeket, füstös ízeket” viselnek magukon, valamint zöld- és egyéb fűszerek keverékét tartalmazzák, mesterséges összetevők nélkül.
A világsztárnak nem ez az első együttműködése a Heinz-cel: 2019-ben egy limitált kiadású üveges ketchupot dobott piacra „Edchup” néven.
„Minél idősebb vagyok, annál jobban szeretem és annál inkább szükségem van a fűszerre minden egyes étkezésnél” – mondta Sheeran, hozzátéve, hogy „olyan szószt akartam készíteni, amely legalább olyan helyet foglal el, mint a ketchup”.
„Egy éven át dolgoztam egy nagyszerű csapattal és próbáltam kiválasztani a tökéletes ízeket. Két abszolút ütős íz jött össze: Tingly és az Xtra Tingly.
„Nagyon izgatott vagyok, mert ez a termék tényleg olyasvalami, amit minden nap használok reggelihez, ebédhez és vacsorához is. Remélem, ti is annyira megszeretitek őket, mint én.”
Rafael Oliveira, a Kraft Heinz nemzetközi piacokért felelős EVP-je és elnöke szerint „ritka, hogy valaki olyan szenvedélyesen rajongjon a szószokért, mint mi. Nem titok, hogy Ed már most is az egyik legnagyobb Heinz Tomato Ketchup rajongó – így amikor meghallottuk, hogy saját csípős szószt akar készíteni, természetesen kaptunk az alkalmon.”
„Felkértük Edet, hogy működjön együtt, és gyorsan nekiálltunk egy olyan recept fejlesztésének, amely életre keltette az elképzelését. Mindössze öt hét alatt elkészítettük a prototípust… Most pedig alig várjuk, hogy az mások is megkóstolhassák.”
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >