E-kereskedelmi kísérletbe fogott a Poundland

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 08. 10. 14:27

A Pepco tulajdonában lévő Poundland új a boltokban, az árképzésben és a lánc kínálatában változást hozó programot jelentett be, amelynek részét képezi egy e-kereskedelmi kísérleti projekt is.

A „Project Diamond” egyik fő eleme a jövő év elejétől esedékes online rendelési lehetőség házhozszállítással, aminek érdekében a cannocki üzlet fulfillment központtá épül át. A lánc felgyorsítja továbbá a hűtött és fagyasztott élelmiszerek bevezetését 60 üzletében és az év későbbi részében további boltokban is, valamint minden üzletében wifihálózatot épít ki.

A Pep&Co divatmárka sikereire építve további 6 shop-in-shop üzletet nyit a cég, és így több mint 310 Poundland boltban lesz elérhető a cég ruházati kínálata.

A projekt másik kulcselemét a meglévő üzletek átépítése és új üzletnyitások jelentik. Ennek keretében az üzleteket három kategóriába sorolja a cég, és az üzletek kínálatát is ehhez szabja. Az átépítés első hulláma 60 boltot érint, a többi üzletben szeptember elejétől lesz elérhető az új kínálat.

Kapcsolódó cikkeink