Dunnhumby: még közelebb a fogyasztóhoz
A dunnhumby közel 30 év adatelemzési tudására alapozva indította el 2 éve a média üzletágat, mely során 2000 in-store és online kampányt valósított meg Közép-Európában.
Kis Fruzsina media planner szerint: „A vásárlói viselkedés elemzésekre és insightokra épülő retail média szaktudásunk lehetővé teszi a vevők hatékony célzását, elérését és a kampányok eredményességének mérését. Értékeléseink elérési, forgalmi és vásárlói viselkedésre vonatkozó adatokat tartalmaznak. Plusz szolgáltatásként a Shopper Thoughts panelen keresztül végzett kvantitatív kérdőíves kutatásokkal megérthetjük a vásárlói döntések okait, ezáltal hatékonyabban tudjuk megtervezni a jövőbeni kampányokat.”
A FrieslandCampina Hungária Zrt. 2019-ben egy új termékkel jelent meg a piacon, a Pöttyös Kakaós Tejjel, melyet 2019 május és júniusában egy látványos in-store kampánnyal támogattak meg. A Tesco keresztfősoron kihelyezett raklapok több mint 100 hipermarketben kerültek dekorálásra. A kampányt követően a dunnhumby Shopper Thoughts paneljén keresztül több mint 900 olyan Tesco ClubCard vásárló töltött ki kérdőívet, akik a promóció időszaka alatt látogatták a kampányban részt vevő áruházakat, annak érdekében, hogy részletesebb képet kapjunk arról, mennyire segítette elő a POS- kampány az új termék megismertetését és megítélését.
Az eredmények alapján a vásárlók 52%-a emlékezett a dekorációra, továbbá több mint 60% egyetértett abban, hogy a kampány világos üzenettel rendelkezett és jól illeszkedett a márkához. A válaszadók 43%-a teljes mértékben vagy részben a dekoráció miatt vásárolta meg a Pöttyös Kakaós Tejet, és több mint 40% szeretne a jövőben hasonló kampányt látni. A válaszadók kétharmada egyetért azzal, hogy a Pöttyös márka kiváló minőségű termékeket kínál, és közel fele úgy gondolja, hogy a termékek ára is kedvező.
A kampány értékeléséből jól látható, hogy a dekoráció úgy és ott szólította meg a vásárlókat, ahogy terveztük, hozzájárulva a kívánt értékesítési eredményhez és brand célok eléréséhez. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A kényeztetés nem elég
Erős verseny és sok innováció jellemzi a tejből készült desszertek,…
Tovább olvasom >Csak semmi pánik, italok!
Két számjegy itt, két számjegy ott, de ellentétes előjellel, ha…
Tovább olvasom >Milli Reggeliző tejitalok
Miért csalnak mosolyt mindenki arcára az új Milli tejitalok? Mert…
Tovább olvasom >További cikkeink
CSAOSZ: itt az EPR díjtételek mértékének értékelése, a környezetvédelmi termékdíj tételeinek tükrében
A Magyar Közlöny 81. számában, 2023. június 2-án, az ígért…
Tovább olvasom >A vártnál is több adót szedett be a NAV 2022-ban
Megjelent a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak a 2022-es év legfontosabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: 2020 novembere óta először csökkent „látható módon” havi alapon az infláció
Az infláció 2020 novembere óta először csökkent „látható módon” havi…
Tovább olvasom >