Dunnhumby: még közelebb a fogyasztóhoz
A dunnhumby közel 30 év adatelemzési tudására alapozva indította el 2 éve a média üzletágat, mely során 2000 in-store és online kampányt valósított meg Közép-Európában.
Kis Fruzsina media planner szerint: „A vásárlói viselkedés elemzésekre és insightokra épülő retail média szaktudásunk lehetővé teszi a vevők hatékony célzását, elérését és a kampányok eredményességének mérését. Értékeléseink elérési, forgalmi és vásárlói viselkedésre vonatkozó adatokat tartalmaznak. Plusz szolgáltatásként a Shopper Thoughts panelen keresztül végzett kvantitatív kérdőíves kutatásokkal megérthetjük a vásárlói döntések okait, ezáltal hatékonyabban tudjuk megtervezni a jövőbeni kampányokat.”
A FrieslandCampina Hungária Zrt. 2019-ben egy új termékkel jelent meg a piacon, a Pöttyös Kakaós Tejjel, melyet 2019 május és júniusában egy látványos in-store kampánnyal támogattak meg. A Tesco keresztfősoron kihelyezett raklapok több mint 100 hipermarketben kerültek dekorálásra. A kampányt követően a dunnhumby Shopper Thoughts paneljén keresztül több mint 900 olyan Tesco ClubCard vásárló töltött ki kérdőívet, akik a promóció időszaka alatt látogatták a kampányban részt vevő áruházakat, annak érdekében, hogy részletesebb képet kapjunk arról, mennyire segítette elő a POS- kampány az új termék megismertetését és megítélését.
Az eredmények alapján a vásárlók 52%-a emlékezett a dekorációra, továbbá több mint 60% egyetértett abban, hogy a kampány világos üzenettel rendelkezett és jól illeszkedett a márkához. A válaszadók 43%-a teljes mértékben vagy részben a dekoráció miatt vásárolta meg a Pöttyös Kakaós Tejet, és több mint 40% szeretne a jövőben hasonló kampányt látni. A válaszadók kétharmada egyetért azzal, hogy a Pöttyös márka kiváló minőségű termékeket kínál, és közel fele úgy gondolja, hogy a termékek ára is kedvező.
A kampány értékeléséből jól látható, hogy a dekoráció úgy és ott szólította meg a vásárlókat, ahogy terveztük, hozzájárulva a kívánt értékesítési eredményhez és brand célok eléréséhez. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mennyit ér a hűség? Lojalitásprogramok Magyarországon 2023-ban
A magyar vásárlók számára a lojalitásprogramokban való részvétel legfőbb hozadéka a…
Tovább olvasom >Nem fagyott be az innovációs kedv a hűtött szeletes édességek között
Bár komoly mértékben nőtt a tejszeletek, Túró Rudik és egyéb…
Tovább olvasom >A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >