Dunnhumby: a fogyasztók a MI-val spórolnának az élelmiszerboltokban
A cég legfrissebb Consumer Trends Tracker felmérésében részt vevők több mint fele mondta azt, hogy adatok oszt meg az élelmiszer-kiskereskedőkkel a különféle jutalmak megszerzése érdekében, ami 4 százalékpontos növekedést jelent az év korábbi időszakához képest.
A fogyasztókat különösen foglalkoztatja a mesterséges intelligencia azon képessége, mellyel az élelmiszervásárlás során pénzt takaríthatnak meg, és amely segít anyagi kereteiket kezelni, valamint lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy személyre szabott jutalmakat és ajánlatokat kínáljanak – derül ki a Dunnhumby Consumer Trends Tracker kutatása legutóbbi hullámának közzétett adataiból.
A 45 év alatti vásárlók nagyobb valószínűséggel bíznak a mesterséges intelligenciában, mint az idősebb fogyasztók, és nagyobb valószínűséggel hajlandók használni a technológiát a kiskereskedőkkel való kapcsolattartásra, állapította meg a Dunnhumby.
A kutatás szerint az élelmiszer-kereskedők számára kifejezetten ígéretes lehet a mesterséges intelligencia a vásárlókkal való kapcsolatteremtésben, hiszen számos fogyasztó küzd anyagi nehézségekkel és az élelmiszerellátás bizonytalanságával.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >