Dunnhumby: a fogyasztók a MI-val spórolnának az élelmiszerboltokban
A cég legfrissebb Consumer Trends Tracker felmérésében részt vevők több mint fele mondta azt, hogy adatok oszt meg az élelmiszer-kiskereskedőkkel a különféle jutalmak megszerzése érdekében, ami 4 százalékpontos növekedést jelent az év korábbi időszakához képest.
A fogyasztókat különösen foglalkoztatja a mesterséges intelligencia azon képessége, mellyel az élelmiszervásárlás során pénzt takaríthatnak meg, és amely segít anyagi kereteiket kezelni, valamint lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy személyre szabott jutalmakat és ajánlatokat kínáljanak – derül ki a Dunnhumby Consumer Trends Tracker kutatása legutóbbi hullámának közzétett adataiból.
A 45 év alatti vásárlók nagyobb valószínűséggel bíznak a mesterséges intelligenciában, mint az idősebb fogyasztók, és nagyobb valószínűséggel hajlandók használni a technológiát a kiskereskedőkkel való kapcsolattartásra, állapította meg a Dunnhumby.
A kutatás szerint az élelmiszer-kereskedők számára kifejezetten ígéretes lehet a mesterséges intelligencia a vásárlókkal való kapcsolatteremtésben, hiszen számos fogyasztó küzd anyagi nehézségekkel és az élelmiszerellátás bizonytalanságával.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >