Dunnhumby: a fogyasztók a MI-val spórolnának az élelmiszerboltokban
A cég legfrissebb Consumer Trends Tracker felmérésében részt vevők több mint fele mondta azt, hogy adatok oszt meg az élelmiszer-kiskereskedőkkel a különféle jutalmak megszerzése érdekében, ami 4 százalékpontos növekedést jelent az év korábbi időszakához képest.
A fogyasztókat különösen foglalkoztatja a mesterséges intelligencia azon képessége, mellyel az élelmiszervásárlás során pénzt takaríthatnak meg, és amely segít anyagi kereteiket kezelni, valamint lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy személyre szabott jutalmakat és ajánlatokat kínáljanak – derül ki a Dunnhumby Consumer Trends Tracker kutatása legutóbbi hullámának közzétett adataiból.
A 45 év alatti vásárlók nagyobb valószínűséggel bíznak a mesterséges intelligenciában, mint az idősebb fogyasztók, és nagyobb valószínűséggel hajlandók használni a technológiát a kiskereskedőkkel való kapcsolattartásra, állapította meg a Dunnhumby.
A kutatás szerint az élelmiszer-kereskedők számára kifejezetten ígéretes lehet a mesterséges intelligencia a vásárlókkal való kapcsolatteremtésben, hiszen számos fogyasztó küzd anyagi nehézségekkel és az élelmiszerellátás bizonytalanságával.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >