Dr. Rákóczi János lett a Zöld Tagozat új alelnöke
Az MMSZ Zöld Tagozat idei utolsó találkozóját a minden szempontból zöld Velux irodában tartották november közepén. A találkozó lezárásaként a jövő évi terveket beszélték át a tagok és egyúttal megválasztották a szervezet új alelnökét, dr. Rákóczi Jánost, a Közért+ kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét.
A Közért+ Zrt., mint az online élelmiszerkereskedelem egyre meghatározóbb szereplője számára kiemelten fontosak azok az értékek, amelyeket a Magyar Marketing Szövetség már a kezdetektől fogva képvisel és megjelenít: a gazdasági-, szakmai-, társadalmi- és környezeti értékteremtés. A szakmai szervezettel és annak tagjaival történő közös gondolkodás, értékazonosság és egy fenntarthatóbb jövőért való küzdés evidens alapot teremtett a Szövetség Zöld Tagozatának létrehozásához, amelyhez alapító tagjaként csatlakoztunk. A Tagozat és a vállalatunk célja teljes mértékben összecseng: összefogni azon vállalkozásokat, amelyek működésében meghatározó részt tesz ki a zöldebb és fenntarthatóbb jövő megteremtésének vágya – mondta a szavazást követően Rákóczi János.
Társaságuk mindamellett, hogy természetszerűen egy profitorientált és piaci alapokon működő cég, jelentős mértékben részt vállal olyan társadalmilag fontos célok magvalósításában, mint például a hazai kistermelők, előállítók, kkv-k termékeinek integráltan történő értékesítése, amellyel piacot teremtenek részükre és segítik működésüket.
Kiemelt prioritás számukra a hosszú szállítási folyamat gazdasági- és energiaforrás problémájának megoldása, ezért rövid ellátási lánc keretében juttatják el vásárlóikhoz rendeléseiket, ami kevés szereplő bevonásával és gyors piacra vitellel garantálja, hogy mindig friss, minőségi alapanyag kerüljön az asztalokra. Ez a szállítási forma jóval kisebb terhet ró a környezetre, amelynek megfelelően olyan releváns gazdasági- és klíma szempontok vezérlik a vállaltot, amelyek célja, hogy kiküszöböljék a szállítási költségek okozta jelentős drágulást.
Rendkívül megtisztelőnek éreztem az elnökség felkérését, hogy idén novembertől a Tagozat egyik alelnökeként folytassam munkámat. Látva a tagság támogatását megválasztásom során, természetesen nagy örömmel és lelkesedéssel vállaltam el a tisztséget – mondja az új alelnök. Véleményem szerint minden alkalmat és lehetőséget meg kell ragadni a fenntarthatóbb és zöldebb környezet és jövő megteremtése érdekében, melynek egyik legjobb platformja és helye a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata, ahol már az új alelnöki pozícióban képviselhetjük értékeinket.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >