Dokkoló kapuk segítik a kamionos áruszállítást a Coca-Cola HBC Magyarországnál
A Coca-Cola HBC Magyarország öt különálló süllyesztett rámpás dokkolókaput helyezett üzembe Dunaharasztiban, az ország legnagyobb élelmiszeripari raktáránál, hogy vevőpartnereit gyorsabban, pontosabban és még gördülékenyebben szolgálhassa ki.
A Coca-Cola HBC Magyarország célja, hogy fejlesztések és beruházások révén Közép-Európa legnagyobb gyártóbázisává váljon. A vállalat a dinamikus fejlődés érdekében folyamatos dolgozik a piaci pozíciója és a vevőpartnerek elégedettségének erősítésén. 2019-ben 5,9 milliárd forint értékű beruházást hajtottak végre az országban, továbbá előkészítettek több olyan fejlesztést is, amely az elkövetkező években fog megvalósulni. Ezek a korszerű technológiai fejlesztések nem csak a vállalat számára teremtenek értéket, hanem a hazai gazdaság számára is.
Ezúttal a Dunaharaszti raktár infrastruktúrájának korszerűsítésére került sor: a teherautós áruszállítás raktári kiszolgálását fejlesztve öt különálló, süllyesztett rámpás dokkolókapu állt munkába a központ raktárépületénél. A fejlesztés nyomán még tovább javulhat a kamionos forgalom kiszolgálása – így mintegy 7,5 százalékkal csökkenhet a telephelyi fordulóidő és ennek köszönhetően növekszik majd az egy nap alatt kiszolgálható kamionok száma.
A telephelyen megforduló kamionok 90 százaléka ponyvás, 10 százaléka pedig dobozos felépítménnyel rendelkezik. A várakozások szerint a dobozos teherautók esetében akár 14 százalékos nettó időcsökkenés is elérhető lesz. A jelentős infrastrukturális beruházás eredményeként bevezetésre kerülő dokkolókapus kiszolgáló rendszer az ellátási lánc valamennyi érintett partnerének szolgáltatásában előnyös változásokat hozhat majd.
A Magyarországon eddig összesen több, mint 125 milliárd forintot befektető Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben 2 milliárd forintos beruházással hozta létre az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A 6500 négyzetméteres épületben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el és a vállalat ebből a raktárból szolgálja ki hazai és export partnereit. Belföldön a vállalat több mint 100 féle terméket forgalmaz és ezek 90 százalékát Magyarországon állítja elő, kétharmad részben magyar alapanyagból.
A hazai vállalat a 28 országban jelenlévő, csaknem 615 millió fogyasztót kiszolgáló Coca‑Cola HBC csoport legnagyobb exportőre, a hazai értékesítésen túl ma már több mint 40 féle terméket exportál 26 országba.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >