Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz forgalomba. Az új termék frissített dizájnnal és felemelő fogyasztási élménnyel igyekszik az egyre inkább kényelemre vágyó fogyasztók figyelmét magára vonni.
E héttől kapható a smartwater original és a hozzáadott ásványi sókkal dúsított smartwater alkaline az Egyesült Államok üzleteiben, amely a piacon az „első” párából desztillált víz ebben a kiszerelésben. Az aludobozok nyolcas multipackban kaphatók a márka meglévő palackozott termékei mellett.
Tiphanie Maronta, a vállalat márkamarketingért felelős igazgatója szerint:
– A smartwater 1996-os bevezetése óta, amikor először mutatta be párából desztillált vizét, mindig is a fogyasztók igényeit és a folyadékpótlással kapcsolatos trendeket igyekezett megelőzni. Mindig az egyre intelligensebb hidratálási megoldásokat keressük.
A vállalat szerint eljött az alumíniumdobozok ideje a víz kategóriában, hiszen a fogyasztók kényelmes és környezetbarát csomagolásokat szeretnének.
Az eredeti smartwater alumíniumdoboz királykék alapon ezüstcseppet, míg az antioxidáns lúgos vizet tartalmazó dobozon fekete alapon ezüstcseppet láthatunk. Az új dobozok a márka szerint a smartwater jellegzetes színpalettáját adják vissza letisztult, elegáns kivitelben.
A május elejétől elérhető kreatív kampány minimalista, közeli képeket mutat be az új csomagolásról és a kulcsfontosságú vizuális elemekről az out-of-home megjelenésekben, valamint a rádióban és a közösségi médiában közzétett hirdetésekben olyan szövegekkel, mint „ízlés és stílus”, „ó, ez okos” és „még mindig okos, csak dobozos”. Az üzletekben a „felnyitni, elkortyolni, felfrissülni” feliratok invitálják majd a vásárlókat.
Az alumíniumdobozok a 2023 márciusában bevezetett, antioxidánsokkal dúsított lúgos smartwater bevezetését követi. A termék 9,5 pH-értékkel, egyedülálló elektrolitkeverékkel és az izmokat edzés után támogató antioxidánssal, szelénnel támogatja az aktív, teljesítményre törekvő életmódot.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >