Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz forgalomba. Az új termék frissített dizájnnal és felemelő fogyasztási élménnyel igyekszik az egyre inkább kényelemre vágyó fogyasztók figyelmét magára vonni.
E héttől kapható a smartwater original és a hozzáadott ásványi sókkal dúsított smartwater alkaline az Egyesült Államok üzleteiben, amely a piacon az „első” párából desztillált víz ebben a kiszerelésben. Az aludobozok nyolcas multipackban kaphatók a márka meglévő palackozott termékei mellett.
Tiphanie Maronta, a vállalat márkamarketingért felelős igazgatója szerint:
– A smartwater 1996-os bevezetése óta, amikor először mutatta be párából desztillált vizét, mindig is a fogyasztók igényeit és a folyadékpótlással kapcsolatos trendeket igyekezett megelőzni. Mindig az egyre intelligensebb hidratálási megoldásokat keressük.
A vállalat szerint eljött az alumíniumdobozok ideje a víz kategóriában, hiszen a fogyasztók kényelmes és környezetbarát csomagolásokat szeretnének.
Az eredeti smartwater alumíniumdoboz királykék alapon ezüstcseppet, míg az antioxidáns lúgos vizet tartalmazó dobozon fekete alapon ezüstcseppet láthatunk. Az új dobozok a márka szerint a smartwater jellegzetes színpalettáját adják vissza letisztult, elegáns kivitelben.
A május elejétől elérhető kreatív kampány minimalista, közeli képeket mutat be az új csomagolásról és a kulcsfontosságú vizuális elemekről az out-of-home megjelenésekben, valamint a rádióban és a közösségi médiában közzétett hirdetésekben olyan szövegekkel, mint „ízlés és stílus”, „ó, ez okos” és „még mindig okos, csak dobozos”. Az üzletekben a „felnyitni, elkortyolni, felfrissülni” feliratok invitálják majd a vásárlókat.
Az alumíniumdobozok a 2023 márciusában bevezetett, antioxidánsokkal dúsított lúgos smartwater bevezetését követi. A termék 9,5 pH-értékkel, egyedülálló elektrolitkeverékkel és az izmokat edzés után támogató antioxidánssal, szelénnel támogatja az aktív, teljesítményre törekvő életmódot.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >