Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz forgalomba. Az új termék frissített dizájnnal és felemelő fogyasztási élménnyel igyekszik az egyre inkább kényelemre vágyó fogyasztók figyelmét magára vonni.
E héttől kapható a smartwater original és a hozzáadott ásványi sókkal dúsított smartwater alkaline az Egyesült Államok üzleteiben, amely a piacon az „első” párából desztillált víz ebben a kiszerelésben. Az aludobozok nyolcas multipackban kaphatók a márka meglévő palackozott termékei mellett.
Tiphanie Maronta, a vállalat márkamarketingért felelős igazgatója szerint:
– A smartwater 1996-os bevezetése óta, amikor először mutatta be párából desztillált vizét, mindig is a fogyasztók igényeit és a folyadékpótlással kapcsolatos trendeket igyekezett megelőzni. Mindig az egyre intelligensebb hidratálási megoldásokat keressük.
A vállalat szerint eljött az alumíniumdobozok ideje a víz kategóriában, hiszen a fogyasztók kényelmes és környezetbarát csomagolásokat szeretnének.
Az eredeti smartwater alumíniumdoboz királykék alapon ezüstcseppet, míg az antioxidáns lúgos vizet tartalmazó dobozon fekete alapon ezüstcseppet láthatunk. Az új dobozok a márka szerint a smartwater jellegzetes színpalettáját adják vissza letisztult, elegáns kivitelben.
A május elejétől elérhető kreatív kampány minimalista, közeli képeket mutat be az új csomagolásról és a kulcsfontosságú vizuális elemekről az out-of-home megjelenésekben, valamint a rádióban és a közösségi médiában közzétett hirdetésekben olyan szövegekkel, mint „ízlés és stílus”, „ó, ez okos” és „még mindig okos, csak dobozos”. Az üzletekben a „felnyitni, elkortyolni, felfrissülni” feliratok invitálják majd a vásárlókat.
Az alumíniumdobozok a 2023 márciusában bevezetett, antioxidánsokkal dúsított lúgos smartwater bevezetését követi. A termék 9,5 pH-értékkel, egyedülálló elektrolitkeverékkel és az izmokat edzés után támogató antioxidánssal, szelénnel támogatja az aktív, teljesítményre törekvő életmódot.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >