Dizájnt vált az ikonikus amerikai gyorsétterem lánc

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 08. 03. 11:00

Kápráztató fények, digitális kijelzők, mobilos előre rendelés, gyors és érintésmentes rendelés és fizetés – újragondolt látvány és élményelemek a Sonic drive-in láncnál. A görkorcsolyás kiszolgálás megmarad.

Megújul a Sonic lánc

A Shop! központ – a POPAI Magyarország anyaszervezete – által kiadott Insights oldalak részletesen beszámolnak az ikonikus, filmekből is jól ismert autós gyorsétterem dizájn megújításáról, amiben a világjárvány hatása és a legújabb trendek is jól nyomon követhetők.

Tiszta Amerika

A Sonic egy igazi amerikai sikertörténet. 1953-ban indult Oklahomából és mára több, mint 3500 üzlet várja az autós vendégeket az észak-amerikai kontinensen, az USA-ban és Kanadában.

Sonic gyorsétterem lánc kezdetek

Sonic gyorsétterem lánc kezdetek

A tipikus QSR (Quick-Service Restaurant) alapok, a limitált menü, gyors kiszolgálás mellett a fedett autós állomások, a mikrofonba bemondott megrendelés és a görkorcsolyás kiszolgálás jellemzi. A „Service with the speed of sound” mai napig használatban levő szlogen a hangsebességre, a kiszolgállás gyorsaságára ugyanúgy utal, mint a hangbemondással történő rendelés leadásra.

Csillogó, friss, modern dizájn

A frissített pozicionálás célja, hogy karakteres vevőélményt nyújtson a szórakoztató gasztronómiára alapozva. Az élénk függőleges csíkok, a fehér és fa elemek, valamint a márka identitásának átalakítása friss, ünnepi, teljesen modern kinézetet ad a Sonic drive-in láncnak.

Megújul a Sonic gyorsétterem lánc

Megújul a Sonic gyorsétterem lánc

A digitális képernyővel felszerelt autós dokkok párhuzamosan helyezkednek el, élénkpiros tetőzettel borítva. A távolságtartás itt könnyen megvalósul, a vendégek nem lépnek érintkezésbe egymással, ezért ez a formátum a pandémia alatt még népszerűbb lett.

A megújult dizájn kulcsfontosságú eleme a látványos kék üvegtorony, a fényesen megvilágított cseresznyével, ami az évi 9 millió adag Cherry Limeades népszerűségét hirdeti. A kék üvegen keresztül a vásárlók benézhetnek az épület belsejébe, láthatják a konyhai nyüzsgést.

A lánc merész, új logója bátorságot és lendületet sugároz. A menün is alkalmazott határozott színpaletta, a stílusos étel és életmód fotók, az ikonok, az alkalmazástervezés mind ugyanazt a hangulatot tükrözik. Az élénk pirosak a forró, a kékek pedig a hideg élvezetekre utalnak. A csíkok és ikonok elképesztő vizuális rendszert alkotnak, amelyek kiemelik a Sonic különlegességét. Ugyanúgy, mint a klasszikus görkorcsolya, amelyet a felszolgálók viselnek.

Sonic görkorcsolyás felszolgálók

Sonic görkorcsolyás felszolgálók

Mozgás és oázis

A központi épület homlokzatán élénk, lencse alakú csík látható, azt az illúziót keltve, hogy az épület mozog a vásárlókkal együtt, mivel a színe megváltozik, miközben az épület körül autóznak. Az önálló és falra szerelt kültéri táblákon jól láthatóak a Sonic logók.

A központi fedett terasz az „élvezze a napot” szlogen megélésére biztat. Új elem a fa mennyezetre függesztett húrlámpák sora, a pálmafa, valamint a fehér és fa asztalok, amelyek az oázis érzést biztosítják. A műfüvön  kihelyezett gyepjátékok ki is próbálhatók.

Sonic oázis terasz

Sonic oázis terasz

Az átalakítás mellett a modernizált kommunikációs rendszer is figyelemre méltó. A Sonic Mobile Order Ahead (mobilos előre rendelés) platform megkönnyíti a gyors, érintkezésmentes rendelést és fizetést. A vadonatúj konyhai elrendezés és az optimalizált áthajtás pedig még hatékonyabb működést tesz lehetővé, javítva az átvételi sebességet és a szolgáltatás gyorsaságát.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink