Diverzifikált tejporkínálattal küzd az infláció ellen az Agus Afrikában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 10. 12. 09:15

A magas infláció az afrikai országokat sem kíméli, akik számára az importáruk megfizethetetlennek tűnnek. Ebben a helyzetben kínál megoldást az Agus az afrikai piacon jó hírnevet szerzett tejporaival.

Az élelmiszereket és italokat fejlesztő és forgalmazó Agus vezető szerepet tölt be a tejtermékek, italok, snackek, reggeli termékek és még sok más termék piacán. Az elsősorban Afrikában, Közép-Amerikában, a Közel-Keleten és Európában működő vállalat ismert nemzetközi és regionális márkái közé tartozik a különböző felhasználási célokra fejlesztett a Royal Milk, Majestic és Milky.

A cég zászlóshajó-terméke a zsíros tejporok között a Royal Milk. Ez az innovatív, vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított termék, tökéletesen alkalmas tejital- és házi kézműves joghurtok készítésére, valamint ipari felhasználásra.

A széles körben használt tejporok drágulása miatt olcsóbb alternatívákat kereső vásárlók számára a Majestic márkanév alatt kínált olcsó instant tejpor nyújthat megoldást. A termék ideális például egy pohár tej elkészítéséhez.

Az ipari vásárlók – főként a sütőipari, cukrászati és tejipari szegmensben – szintén olcsóbb, de jó minőségű helyettesítő termékeket keresnek. Ők a piaci helyzet miatt olyan megoldások után kutatnak, amelyekkel optimalizálhatók a termelési költségek és a nyersanyag-felhasználás is, ezért lehet számukra ideális a Milky.

Sial Paris

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink