Dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Aldi az USA-ban

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 08. 18. 10:47

A német Aldi dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Egyesült Államokban. A céljuk az, hogy erősítsék pozíciójukat az ottani riválisok, a Walmart és a Publix Super Markets mellett, különösen az Egyesült Államok délkeleti államaiban.

Az amerikai piacon erősít az ALDI

Az Aldi tervei szerint az amerikai boltjai száma 2700-ra nő azzal, hogy megvásárolják a Winn-Dixie és Harveys szupermarketláncokat üzemeltető Southeastern Grocers vállalatot. A tranzakcióhoz szükséges versenyjogi hozzájárulások megszerzése után az ügylet várhatóan a jövő év első felében zárul le.

Az Aldi tervezi, hogy az új áruházak közül néhányat átalakít saját márkájú üzletté, míg mások megtartják jelenlegi nevüket és profiljukat. Ezen túlmenően az Aldi további 120 új áruházzal bővíti az idei amerikai hálózatát, különös hangsúlyt fektetve a délkeleti régióra, ahol eddig is jelentős beruházásokat hajtott végre.

Kapcsolódó cikkeink