Díjeső a SPAR-nál
A SPAR Magyarország szakmailag kimagasló évet zár 2015-ben: a júniusi Év boltja elismerés után júliusban nyolcadszor nyerte el a nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet. Októberben két díjat kapott az idén először meghirdetett SuperStore versenyen, majd november 5-én, a vállalat egyik szakeladója Magyar Kereskedelemért Nagydíjat vehetett át az Európai Kereskedelem Napján. Ugyanezen a napon pedig az áruházlánc az eladáshelyi marketingaktivitásaival is díjakat söpörhetett be a POPAI Awards-on.
Az Év boltja elismerés és a Superbrands cím
A SPAR 2015-ben is szakmai elismerésekben gazdag évet zár. A MOM Parkban üzemelő SPAR szupermarket az Élelmiszer szakfolyóirat pályázatán a „nagyméretű szupermarketek” versenyében elnyerte az Év boltja elismerést. Ezt követően a SPAR Magyarország a márkaépítésének minőségéről kapott fontos visszajelzést, amikor nyolcadik alkalommal érdemelte ki a szakértők és fogyasztók pozitív véleményét egyaránt tükröző Superbrands címet.
SuperStore verseny
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén először hirdetett versenyt a magyarországi székhelyű kereskedelmi pontoknak. A SuperStore elnevezésű megmérettetésben az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső bolti megjelenést, az árubemutatást, a személyzetet, a kiszolgálást, és a mindezt tudatosító kommunikációt értékelték. A „szupermarket” kategóriában a MOM Parkban található SPAR-t, a „hipermarket” kategóriában a szekszárdi INTERSPAR áruházat értékelte a legjobbnak a szakmai zsűri.
Magyar Kereskedelemért Nagydíj
A SPAR Magyarország csapata a fentiekhez hasonló büszkeséggel tekint az áruházlánc vevőközpontúságát szintén jellemző legfrissebb kitüntetésre is, melyet november 5-én, az Európai Kereskedelem Napján vehetett át Magyarné Fügedi Klára. A SuperStore verseny legkiválóbb értékelésével díjazott MOM Park SPAR szakeladója kimagasló tevékenysége elismeréseként a Magyar Kereskedelemért Nagydíjban részesült. A díjat a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) alapította, átadásán Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter és dr. Dávid Ferenc főtitkár gratulált a SPAR munkatársának.
POPAI Awards
A SPAR Magyarország két díjat is nyert marketingaktivitásaival a POPAI Awards-on, vagyis az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó nemzetközi szervezet magyar képviseletének pályázatán. A „digitális” kategóriában a SPAR csapata 2. helyezést ért el a dupla digitális tornyokon futó Vas Zsolt hentes-promócióval, amely az INTERSPAR hipermarketekben és a nagyobb SPAR szupermarketekben is megtalálható. Ugyanebben a kategóriában a Frette-display kihelyezést 3. hellyel jutalmazták a megmérettetésen.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >Európai Kereskedelem Napja: átalakul a szektor
Huszadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, amelyen a…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >