Díjazott Metro-technológiák
A Metro nagykereskedelmi vállalat két díjat is nyert az EHI tizenkettedik Retail Technology Awards Europe díjkiosztóján a németországi Düsseldorfban. A Metro Companion alkalmazás megkapta a „legjobb vásárlói élmény” díjat, blockchain-alapú adattárolási megoldását pedig a „legjobb vállalati megoldás”-ként ismerték el.
A Metro Companion applikáció lehetővé teszi, hogy a vásárlók a vonalkód szkennelésével tájékozódjanak az egyes termékek árairól, valamint a vásárolt termékek összértékét bármikor ellenőrizhessék vásárlás közben. Az egyszerre több vonalkód szkennelését is engedő app révén a vásárlók a kiterjesztett valóság funkcióval még több termékinformációhoz juthatnak hozzá.
A hagyományos archiválást felváltó blockchain-alapú adattárolást a Metro a hamburgi Deepshore-ral együttműködésben valósította meg. A mintegy 50%-os megtakarítást ígérő módszer infrastruktúra-független és felhőbe töltésre kész, a legkülönbözőbb rendszerekből képes nyersadatokat tárolni és manipuláció ellen biztosítani. A megoldás továbbá lehetőséget ad arra, hogy a tárolt adatokat teljes mélységükben értékelje a vállalat a tárolás teljes időtartama alatt, továbbá megkímélje a vállalat vevőit pl. egyes számlák keresésének hosszadalmas procedúrájától.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >