Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó és a STABILO írószergyártó kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

A kampány a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült
Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social – TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amely a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült.
A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.
„Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is”
– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.
Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta:
„A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!”
A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.
A kampányról bővebben itt lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >