Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó és a STABILO írószergyártó kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

A kampány a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült
Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social – TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amely a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült.
A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.
„Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is”
– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.
Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta:
„A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!”
A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.
A kampányról bővebben itt lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Ilyen volt az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánynyitó rendezvénye az Akváriumban
A Coca-Cola Magyarország felejthetetlen bulival ünnepelte meg az „Oszd meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >