Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó és a STABILO írószergyártó kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

A kampány a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült
Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social – TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amely a Lounge Group ügynökség közreműködésével készült.
A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.
„Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is”
– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.
Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta:
„A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!”
A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.
A kampányról bővebben itt lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
Christoph Waltz spagettivel és arcápolással ad öngondoskodási tippeket
Vajon mi lehet a közös egy összeszerelésre váró bútorban, egy…
Tovább olvasom >Még két héten át segíthetik az Auchan vásárlói a Magyar Vöröskeresztet és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt
Még két héten keresztül adományozhatnak Bizalompontokat az Auchan vásárlói, amellyel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya
A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz a bárányhús a húsvéti időszakban
A szűkös kínálat miatt kisebb mértékben emelkedhet a bárány felvásárlási…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament jóváhagyta az átdolgozott uniós élelmiszer termékbiztonsági szabályokat
Az Európai Parlament jóváhagyta a nem élelmiszer jellegű fogyasztási cikkek…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszerek, italok, dohány kivitelének volumene 7,4 százalékkal volt kisebb januárban
Az idén januárban a kivitel volumene 9,0, a behozatalé 11…
Tovább olvasom >